Po uvodu v evropski del sezone je največ zadovoljstva pri Red Bullu, pa čeprav zaradi težav z zadnjim krilcem in posrednimi moštvenimi ukazi ni šlo vse gladko. Ferrari je iztržil le četrto mesto Sainza, velik napredek pa je pokazal Mercedes, ki bi se z manj smole morda lahko vmešal celo v boj za zmago.
Dirka v Barceloni je ponudila pomembno prelomnico v začetni fazi letošnje sezone formule ena. Vse od prve dirke vodilni dirkač prvenstva Charles Leclerc je bil glede na videno na odlični poti do tretje zmage v sezoni, ki pa jo je Monačanu odnesla tehnična napaka. Zaradi težav s pogonskim sklopom je namreč odstopil v 27. krogu. 24-letnik je pred preizkušnjo na domačih ulicah, ki bo na sporedu že ta konec tedna, prvič letos ostal brez točk in tako predal prvo mesto na lestvici.
Takih napak ne sme biti več veliko
“Povsem sem izgubil moč motorja, prej pa nisem imel nobenega znaka, da se bo to zgodilo. Škoda. V takih trenutkih skušam najti pozitivno in tega je bilo kljub nedeljski ničli ta vikend veliko. Hitri smo bili na kvalifikacijah in na dirki, obenem pa dobro ohranjali pnevmatike, kar je bila naša šibkost zadnjih nekaj dirk. Zato sem pred nadaljevanjem samozavesten. Toda moramo se zavedati, da se nam takšne stvari ne smejo več ponavljati. Na prvenstvo ne gledam, pomembna je naša forma. In ta je dobra. Upam na dober rezultat doma,” je dejal sicer vidno razočarani Leclerc.
Odstop Leclerca:
Smola Ferrarija se je začela že v sedmem krogu, ko je s steze v petem ovinku zaradi močnega sunka vetra zapeljal Carlos Sainz. Domači junak je na koncu sicer osvojil četrto mesto, a je bilo to manj od pričakovanj in upanj. Poskočna konjička sta tako izgubila vodstvo tudi v konstruktorskem seštevku.
Napaka Sainza:
Težav se zdaj spominja z nasmeškom
Največ ’zaslug’ za to ima dvojna zmaga Red Bulla. Max Verstappen in Sergio Perez sta ponovila uspeh izpred dveh dirk v Imoli, a tudi pri njima ni šlo brez težav. Aktualni svetovni prvak je le dva kroga za Sainzem ponovil Špančevo napako, a izgubil veliko manj. V ogorčen boj za vodstvo se je podal z Georgeem Russllom.
“Za mano je dirka dveh polovic. V prvi sem po napaki res mučil, sploh ker tega izleta v pesek nisem pričakoval. Bil sem presenečen. Nato so se pojavile težave z DRS-om, zato nisem mogel mimo Georgea. A ta borba je bila res super. Zdaj seveda gledam nazaj z nasmehom, vmes pa sem bil frustriran, priznam,” je iskreno pripomnil Nizozemec.
Napaka Verstappna:
Da je bilo nekaj narobe, mu je dalo vedeti, ko je na ravnini petdesetkrat pritisnil na gumb za odprtje krilca, to pa ni delovalo. Svoje nezadovoljstvo je jasno izrazil po radijski zvezi. “Zavedam se, da se na daljavo ni dalo nič rešiti. Enostavno ni bilo tako, kot mora. Moramo pa biti realni, po kvalifikacijah je bil Charles od nas hitrejši tudi v prvem delu dirke. Zdaj vodimo v prvenstvu, a zanesljivost je zelo pomembna,” je še poudaril aktualni prvak.
Je Perez že po šestih dirkah sprejel vlogo drugega voznika?
Na poti do 24. zmage v karieri (četrte letos) mu je posredno pomagala tudi Red Bullova taktika. Drugi dirkač bikov Sergio Perez je namreč opravil postanek manj, zaradi križanja strategij pa je mlajšega sotekmovalca enkrat moral spustiti predse. Ko bi moral Nizozemec storiti isto, pa do tega ni prišlo. Mehičan je svoje nezadovoljstvo po dirki jasno izrazil po radijski zvezi, češ da to ni bilo pošteno in se bodo z ekipo pogovorili.
A v uradnih izjavah je Checo vendarle umiril žogico. “Super rezultat za ekipo, saj vodimo med konstruktorji. Želel sem si zmage, a moram biti realen in biti zadovoljen. Moja frustracija po radiu je bila izrečena v vročem trenutku, saj včasih na stezi ne vidiš širše slike. Sestanek po dirki bo vseeno pomemben, da vse razčistimo. Je bila pa tokrat strategija treh postankov boljša. Upam, da bomo zadržali to formo tudi v naslednjih koncih tedna.”
Za Mercedes se šele zdaj začenja zares
Med zmagovalce dirke pa lahko štejemo tudi Mercedes. Srebrne puščice, iz minulih let vajene zmagovanja, so v Katalonijo pripeljale številne novosti na bolidu, ki so očitno obrodile sadove. George Russell se je z obema rdečima bikoma odlično in pogumno boril, na koncu pa stopil na najnižjo stopničko. Blizu četrtega mesta je bil po predzadnji poziciji po prvem krogu tudi Lewis Hamilton, ki je prikazal zelo spodbuden dirkaški tempo, a je zaradi težav s hidravliko končal kot peti.
“Zelo dobro je spet biti na stopničkah, kar kaže na ves trud in delo v obeh tovarnah v Brackleyju in Brixworthu. Točke se delijo na nedeljo, takrat moraš izkoristiti priložnost. Bilo je zelo težko za vse dirkače in dirkalnike. A naredili smo napredek, obrnili novo stran in sezona se zdaj za nas šele zares začenja. Razliko do vodilnih dveh moštev smo približno razpolovili, a še imamo rezerve. Borba z Maxom je bila zelo zanimiva, borila sva se do konca. A je bil hitrejši,” je dejal Russell, ki je edini dirkač, ki je karirasto zastavico videl na vseh šestih dirkah. Še več, na vseh je končal med prvo peterico.
Boj Russlla in Verstappna:
Predstava, vredna naziva dirkača dirke
Kljub izgubi boja s Sainzem ob koncu, ki ga je tik predtem sicer dobil, pa je bil zadovoljen tudi Hamilton. “Avto je bil res super. Naš ritem je bil zelo blizu najboljšim, kar je krasno. Malce sem imel nesreče v prvem krogu, a se nato nisem predal. Brez teh težav … Vprašanje, kje bi lahko končal. Vreme je bilo zelo nepredvidljivo, bilo je veliko bolj vroče od pričakovanj. Zato sem na koncu tudi upočasnil, saj se je dirkalnik pregreval. Ekipa mi je rekla, da bom končal največ kot osmi, tako pa borba za četrto mesto … Upam, da se to nadaljuje v naslednjih dirkah,” je zaključil sedemkratni svetovni prvak, ki so ga navijači izglasovali za najboljšega dirkača dneva.
Čakanja na naslednje boje bo malo, saj že ta konec tedna sledi dirkanje v kultnem Monaku. Stezi, kjer se razlike med najboljšimi zaradi specifičnosti steze še zmanjšajo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!