Po novih dvojnih stopničkah v Mehiki se je Ferrari resno vmešal v boj za naslov konstruktorskih prvakov. Rdeči italijanski ponos je po zmagi Carlosa Sainza in tretjem mestu Charlesa Leclerca skočil na drugo mesto med moštvi, z več kot ulovljivo razliko do vodilnega McLarna.
Že tako zanimiva sezona formule ena v zaključku očitno dobiva nov zasuk. Medtem ko se Max Verstappen na poti do četrtega zaporednega naslova med dirkači zdi varen, saj ima pred Landom Norrisom štiri dirke pred koncem 47 točk naskoka (na voljo je še 120 točk), pa je situacija precej bolj odprta med konstruktorji.
Red Bull je primat vodilne ekipe proti McLarnu izgubil v Azerbajdžanu, v Mehiki pa je pred rdeče bike skočil še Ferrari. Italijanski konjiček je z dvema zaporednima zmagama močno zarezal tudi v prednost večnih tekmecev iz Wokinga, trenutno stanje pa je takšno: Angleži imajo 566 točk, 29 manj jih imajo rdeči iz Maranella, še dodatnih 25 več pa zaostaja Red Bull. Za konstruktorje je na voljo še maksimalnih 236 točk.
Če bo Verstappen na koncu sezone ostal na vrhu, med ekipami pa Red Bull ne bo uspel priti do sedmega naslova med moštvi, se bo šele dvanajstič v zgodovini formule ena zgodilo, da moštvo novega svetovnega prvaka v seštevku konstruktorjev ne bi osvojilo naslova prvaka.
Slavje Ferrarija v Mehiki:
Kaj takšnega se je prvič zgodilo leta 1958, ko je prvak s Ferrarijem postal Britanec Mike Hawtorn, med ekipami pa je slavila ekipa Vanwalla. To je bilo tudi prvo leto, ko so podelili konstruktorski naslov. V 21. stoletju se je takšna situacija zgodila zgolj dvakrat: leta 2008 sta bila najboljša Ferrari in Lewis Hamilton z McLarnom, leta 2021 pa Mercedes in Verstappen z Red Bullom.
Največkrat se je takšna situacija pripetila v 80. letih minulega stoletja, kar štirikrat. Iz tistega časa pa sta tudi primera, ko zasedba prvaka med moštvi ni osvojila niti drugega mesta med konstruktorji. Leta 1983 je prvak postal Brazilec Nelson Piquet, njegov Brabham pa je zaostal za Ferrarijem in Renaultom. Rekord pa je padel leto prej, ob slavju Kekeja Rosberga v Williamsu je ekipa iz Grova zaostala za Ferrarijem, McLarnom in Renaultom.
Se bo letos torej ponovila redko videna situacija? Akcija se nadaljuje že ta konec tedna v Braziliji, kjer bo znova čas tudi za sprintersko preizkušnjo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!