Mercedes pojasnil razloge za kruto diskvalifikacijo

Avtomoto 31. Jul 202421:40 0 komentarjev
Foto: Profimedia

V nedeljo je George Russell z izjemno vožnjo vnovčil drzno taktiko enega postanka in slavil na VN Belgije. Veselje je bilo kratkotrajno, saj je bil njegov dirkalnik po dirki pod minimalno določeno težo, sledila je diskvalifikacija. Mercedes pojasnjuje, kaj se je zgodilo.

V slovitem Spa-Francorchampsu je 26-letni Anglež na vrh nenadejano prišel s taktiko enega postanka. Mercedes je bil tokrat izjemno prizanesljiv do vseh kompletov pnevmatik, kar je Russell izkoristil in tako na edino menjavo odšel kar 34 krogov pred koncem od skupno 44. Kot se je naposled pokazalo, je prav to sprožilo domino efekt, ki je privedel do kršenja pravil in diskvalifikacije, skupaj s slabim predvidevanjem inženirjev.

Po regulacijah mora biti dirkalnik po dirki težak vsaj 798 kilogramov. V to številko je všteta tudi teža dirkača, medtem ko se preostala količina goriva odšteje. Russllov Mercedes je po dirki v Belgiji tehtal 796,5 kilograma, kar je kilo in pol pod minimalno zahtevano težo, zato so komisarji Angleža diskvalificirali.

Kot zdaj pojasnjujejo Nemci, je izjemno dolga vožnja na istem kompletu pnevmatik dodatno pripomogla k nižji končni teži. “Avtomobil lahko med dirko izgubi kar precej teže. Obrabljajo se pnevmatike, dno dirkalnika in zavore, porabi se tudi nekaj olja. Tudi dirkači izgubijo precej teže, George je na tej dirki sploh precej shujšal,” je ja BBC pojasnil inženir Mercedesa Andrew Shovlin.

Foto: Profimedia

Kot je dodal, je bil Russllov dirkalnik edini s to težavo. “To je zato, ker je imel toliko večjo obrabo pnevmatik. Posledično se je bolj obrabila tudi deska na dnu dirkalnika. Podrobneje bomo preučili vse podatke in poskrbeli, da se v prihodnje to ne ponovi.”

Dirkači sicer med dirko izgubijo tudi do tri kilograme. V Belgiji je Russell izgubil še več, kot so pričakovali. Ker je tako dolgo vozil na enem setu pnevmatik, pa so te prav tako izgubile precej več materiala. Nemci so se v obrabi oz. izgubi teže skozi dirko, kot kaže, preprosto ušteli v izračunu.

V formuli 1 je po belgijski dirki na vrsti poletni premor, naslednja dirka bo 25. avgusta v nizozemskem Zandvoortu.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!