Moštva formule ena so zaključila še z drugim dnem testiranja v Bahrajnu, kjer jim za preizkus tehničnih rešitev pred prvo dirko sezone preostane le še sobota. Rdeča nit dosedanjih testiranj je skrivanje resnične hitrosti, tako se je precej brez dlake na jeziku na besede Georga Russella, novinca v Mercedesu, odzval Carlos Sainz, medtem ko je na vrhu razpredelnice dan (presenetljivo) zaključil Haasov povratnik Kevin Magnussen.
Slovo ruskega generalnega pokrovitelja, menjavanje dirkača tik pred začetkom sezone, težave med prvim testiranjem, zamujanje letala z opremo na drugo testiranje in posledična odsotnost na stezi v četrtek dopoldne. Težavam ameriške ekipe Haas ni videti konca, a to Kevina Magnussena, ki se je še pred dnevi pripravljal na sezono v seriji Indycar ni odvrnilo od najhitrejšega kroga predzadnjega dne testiranja v Bahrajnu.
Danski dirkač, ki je po sezoni 2020 brez sedeža v Haasu ostal prav zaradi Nikite Mazepina, je najhitrejši čas (1:33,207) postavil šele v petkovih večernih urah, ko je na stezi ostal povsem sam. Šlo je za kompromis vodstva formule ena, ki je skrbelo tudi za logistiko in je na cedilu pustila prav Američane ter jim posledično odvzela četrtkovo delovno dopoldne. Izgubljeni čas bodo nadoknadili v petkovih in sobotnih večernih urah.
Dobra forma sicer ni takšno presenečenje, kot se zdi na prvi pogled. Čeprav je bil Haas v lanski sezoni daleč najslabši dirkalnik in ostal brez točke, so se v ekipi že pred časom odločili, da avtomobila v sezoni 2021 ne bodo več razvijali, temveč se v celoti posvetili novim regulacijam. Če sodimo po petku, je to obrodilo sadove.
Mercedes znova zaigral skromnost
Prva tema dne je sicer ostal Mercedes. Mnogi so mnenja, da Nemci skrivajo pravo hitrost srebrne puščice, ki je osvojila zadnjih osem konstruktorskih naslovov. Novinec v kadru George Russell je delil mnenje, da je trenutno najhitrejši italijanski poskočni konjiček, a se je Carlos Sainz ostro odzval na njegove besede.
“Klasičen Mercedes, klasičen George. Napihujejo ostale, a ko pride prva dirka sezone, odpihnejo konkurenco. Kako tipično. Če bi bilo to njihovo prvo leto, bi jim še verjel. Zato si lahko mislite, da mi te besede ne pomenijo nič. Vidim glede na GPS podatke, kaj počnejo. Raje ne bom preveč povedal,” je bil neposreden španski dirkač.
Drugi čas dne je sicer postavil prav Ferrari, Sainz je za Magnussenom zaostal 0,325 sekunde, oba pa sta odpeljala 60 krogov. Sledil je Max Verstappen z Red Bullom, ki je zaostal 0,804 sekunde, pod sekundo pa sta se zvrstila še Lance Stroll (Aston Martin) s +0,857 in Lewis Hamilton (Mercedes) s +0,934.
Največ krogov je tokrat odpeljal Yuki Tsunoda (AlphaTauri), ki je stezo v Bahrajnu obkrožil kar 117-krat, a postavil šele 10. čas dne (+3,595).
Vrhunci drugega dne testiranja v Bahrajnu:
Riccardo brez dirkanja
McLaren lahko te dni računa le na delo mladega Angleža Landa Norrisa, potem ko je bil Avstralec Daniel Ricciardo pozitiven na covid-19.
“Žal bom izpustil testiranje, a se počutim vedno bolje. Ostal bom v izolaciji in se osredotočil na naslednji teden. Hvala Landu in McLarnu za garaško delo, dolžan sem vam pivo (mleko Landu),” je na družbenem omrežju s sledilci delil izkušenejši od obeh dirkačev britanskega moštva.
Tudi Red Bull ceni delo v Maranellu
Po koncu petkovega dogajanja je o trenutnih razmerjih moči spregovoril še šef Red Bulla Christian Horner. Čeprav so se regulacije močno spremenile je prepričan, da bo dirkalnik W13, ki so ga sestavili v Brackleyju, zelo močna konkurenca tudi letos. Mercedes je namreč po njegovem mnenju ob Red Bullu in Ferrariju največji favorit.
“Meni se zdi, da je Ferrari najbolj uravnotežen. Za njimi je dobro testno obdobje, tako v Barceloni kot Bahrajnu. Delujejo izjemno konkurenčno. A ne pozabite, ti dirkalniki so še zelo nezreli. Razvoj je hiter in intenziven, veliko se lahko še spremeni. Mercedes bo velik faktor v prvenstvu, o tem ni dvoma,” je dejal Horner.
Vodja akademije v avstrijskem moštvu Helmut Marko je bil še bolj konkreten in pravi, da je trenutno najboljši Ferrari, ki mu sledijo Red Bull, Mercedes in McLaren. “A tako je le v tem trenutku,” se je dopolnil.
Do prvih kvalifikacij, ki so na sporedu 19. marca prav v Bahrajnu, je potrebno vse podatke jemati z veliko mero rezerve. Nenazadnje že današnja primerjava telemetrije med najhitrejšim časom Sainza in Hamiltona razkrije, da Mercedes ni v polni meri izkoriščal hibridnega dela pogonskega sklopa in ob koncu kroga tudi ni uporabil gibljivega zadnjega krilca (DRS). Podatki o napolnjenosti posode za gorivo pa so seveda zaviti v tančico skrivnosti.
V soboto sledi še zadnji dan testiranj, pred prvo veliko nagrado sezone od skupno 23-ih, kolikor jih je na sporedu v rekordni sezoni. Vso akcijo si boste lahko tudi letos pogledali na programih Sportkluba.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!