Moštvo Red Bulla v Formuli 1 bo od leta 2023 proizvajalo svoje pogonske agregate, potem ko se bo japonski koncern Honda v popolnosti umaknil iz svetovnega prvenstva F1, poroča italijanska tiskovna agencija Ansa.
Japonci, ki bodo tovarniški projekt F1 ustavili po koncu letošnje sezone, so sicer v izjavi za javnost sporočili, da bo leto 2022 tranzicijsko in da bodo Red Bullu ter Alpha Tauriju še naprej pomagali pri dobavi motorjev za prihodnjo sezono, poročajo za dirkaški šport specializirani mediji, med njimi tudi Autosport.
Pri Hondi, ki se je komaj leta 2015 vrnila v kraljevski avtomobilistični šport, so lani najavili konec poti v F1.
Kot pričakovano, pa bo Honda v zmanjšanem obsegu v F1 za eno leto podaljšala svoje dejavnosti, potem pa se dokončno umaknila. Leta 2023 pa bo Red Bull tako ob šasiji dirkalnika proizvajal še lastne pogonske agregate Red Bull Powertrains, so zapisali v izjavi za javnost iz avstrijsko-britanske ekipe.
“Skupina Red Bull in koncern Honda bosta še naprej sodelovala pri številnih dirkaških dejavnostih v tranzicijskem obdobju 2022, programu mladih voznikov in trženjskih projektih. Pri Red Bull Powertrains pa bomo leta 2023 imeli pravico uporabiti vse Hondine računalniške podatke, kar se tiče motorja za leto 2022. Red Bull bo tako v celoti prevzel proizvodnjo motorja, tovarniško podpor ter dirkaške aktivnosti osebja,” so sporočili iz moštva Red Bulla.
Določeno število zaposlenih pri Hondinem dirkaškem oddelku v Veliki Britaniji bo tako prevzelo položaje v novem Red Bullovem oddelku, kar naznanja tudi dologotrajno zavezanost projektu F1 podjetja iz Milton Keynesa.
Red Bull bo še naprej tesno sodeloval s Hondinim dirkaškim oddelkom pri iskanju novih talentov, ki bi lahko postali nasledniki trenutno edinega japonskega dirkača v F1, Yukija Tsunode (Alpha Tauri), so pri Red Bullu še zapisali v izjavi za javnost.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!