
Četrto dirko sezone formule ena v Bahrajnu je z največjim nasmeškom zapustil Oscar Piastri, ki je na dirkališču Sahir pokazal maestralno predstavo in se po zmagi moštvenemu kolegu Landu Norrisu (tokrat tretji) v skupnem seštevku približal na le tri točke zaostanka. Še naprej pa s svojo konstantnostjo navdušuje George Russell, ki je kljub dokazom o kršenju pravil preprečil dvojno zmago moštva iz Wokinga.
Toda 27-letni Britanec, ki je še na tretji od štirih dirk v sezoni stopil na zmagovalni balkon in za rojakom Norrisom v skupni razvrstitvi na četrtem zaostaja 14 točk, je v zaključku dirke v vroči puščavi trepetal.
Velike težave z elektroniko na volanu so mu namreč povzročile veliko dodatnega dela, nato pa se je znašel še v preiskavi komisarjev. Zaradi uporabe gibljivega zadnjega krilca oziroma sistema DRS na nasprotni ravnini, pa čeprav takrat ni bil manj kot sekundo za tekmecem pred njim.
Če bi Russlla doletela kazen petih sekund, bi zdrsnil na četrto mesto, saj bi poleg Norrisa predenj skočil še Charles Leclerc (Ferrari). A so mu komisarji dirke spregledali skozi prste, odločitev pa obrazložili z naslednjimi besedami:
“Dirkač je imel velike težav z elektronskimi zavorami in še kup drugih težav. V tistem trenutku so mu iz garaže svetovali, naj za blaženje težav v kokpitu uporabi rezervni gumb za radijsko povezavo, ki pa obenem služi tudi kot ročna aktivacija sistema DRS. Na ravnini med zavojema 10 in 11 je skušal stopiti v stik z ekipo z uporabo tega gumba, a je ponesreči aktiviral sistem DRS. Ta je bil odprt 37 metrov na ravnini, ki meri okrog 700 metrov. S tem je pridobil dve stotinki sekunde, a je krilce takoj zaprl in stopil s plina, kar je potrdila tudi telemetrija. Ker so komisarji odločili, da s tem ni nič pridobil, kazen ni potrebna.”
Russell je tako obdržal drugo mesto, Mercedes pa je tudi med konstruktorji najbližji zasledovalec McLarna. Srebrne puščice za papajo zaostajajo 58 točk.
Krizni sestanki pri Red Bullu
Po izjemni zmagi Maxa Verstappna na prejšnji dirki v Suzuki so se z veliko težavami v Bahrajnu soočali pri Red Bullu. Nizozemec je bil v kvalifikacijah sedmi, na dirki pa šesti, ogromno časa je izgubil predvsem v srednjem delu, ko je imel na dirkalniku nameščene trde gume.
Štirikratni svetovni prvak je dejal, da je šlo narobe vse, kar je lahko šlo, svetovalec rdečih bikov Helmut Marko pa je napovedal krizne sestanke. “Za nami je težek dan, za vse nas. Čimprej moramo popraviti naš dirkalnik. Imamo veliko težav, največ z ravnotežjem in oprijemom. Zaradi tega so bile še težave z zavorami. Ob tem so bile še napake pri postankih. To je nesprejemljivo,” je dejal Avstrijec.
Pomagalo ni niti dejstvo, da je prvič v sezoni točke poleg Verstappna osvojil tudi drugi dirkač. Juki Cunoda je končal na 9. mestu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!