Konec je edinega tridnevnega testiranja v Bahrajnu, kjer bo že prihodnji konec tedna na sporedu tudi prva dirka nove sezone formule ena. Zdi se, da Red Bull ostaja moštvo, ki bo diktiralo tempo, medtem ko so se praktično vsi ostali konkurenti spopadali s težavami, nekateri večjimi, drugi manjšimi.
V zadnjih urah zadnjega dne testiranj se je pod čas, ki ga je lani v Sakhirju postavil zmagovalec kvalifikacij Charles Leclerc (1:30,558), spustil Sergio Perez (1:30,305) in tako že potrdil, da bodo letos dirkalniki še hitrejši. Sprva je bilo govora, da bo po manjši spremembi regulacij nekoliko dvignjeno dno bolida poskrbelo za izgubo časa, a lahko to tezo že zdaj ovržemo. Brez dvoma bodo že prihodnjo soboto, ko bodo prvič letos vsi vozili “na polno”, še precej izboljšali tokratni krog Pereza.
Mehičan je postavil najboljši čas testiranj, ki so bila letos rekordno kratka. Zaradi le enega tridnevnega preizkusa in to zgolj teden dni pred prvo dirko sezone, bodo vsaj na začetku leta v precejšnji prednosti moštva, ki so zadela pri razvoju, saj časa za kakšne večje popravke v tako kratkem obdobju preprosto ni. Mercedes je tako že pred testiranjem napovedal, da bodo pravi obraz pokazali šele čez čas.
Akcija tretjega dne testiranj:
Red Bull najbolj prepričljiv
Skoraj soglasno v Bahrajnu poudarjajo, da je Red Bull znova sestavil izjemen dirkalnik. Zdi se najbolj uravnotežen, testiranja pa je opravil brez težav, kar je lahko za konkurenco še bolj zaskrbljujoče, kot najhitrejši čas, s katerim je v soboto delo sklenil Perez.
“Avto deluje zelo dobro. Opravili smo vso delo, ki smo si ga zastavili, zelo zanimivi so bili tudi nekateri naši poskusi. Zelo pozitivni dnevi so za mano. Uživam v vožnji tega dirkalnika. Je nekaj razlik od lanskega, pod črto pa je brez dvoma boljši,” je za Sky Sports samozavestno dejal Max Verstappen, dvakratni svetovni prvak, ki letos brani naslov.
Ferrari prvi zasledovalec?
Vsaj po mnenju prvega moža Red Bulla Christiana Hornerja je za zdaj od glavnih tekmecev največ pokazal Ferrari: “Ferrari deluje zelo hiter, medtem ko je formo Mercedesa težje oceniti. Več bomo videli naslednji teden, ko bodo razkrite vse karte.”
Italijani so sicer v razvoju največ poudarka dali iskanju hitrosti na ravninah, kjer jim je lani avstrijska “pločevinka” povzročala največ preglavic, a za ceno učinkovitosti v zavojih. Prav tako je govora o težavah s pretirano obrabo pnevmatik. Vprašanje ostaja tudi zmogljivost pogonskega sklopa, ki je lani Ferrariju povzročal nemalo preglavic. Če bodo želeli letos resno napasti Red Bull, bodo morali paket v celoto sestaviti zelo hitro.
“Mislim, da nas čaka še nekaj dela. Red Bull se je vse tri dni zdel zelo močan,” je dejal Leclerc, ki je lansko sezono začel odlično in na prvih treh dirkah vpisal dve zmagi in eno drugo mesto, a je v nadaljevanju poskočni konjiček upehal.
Medtem se je Mercedes po spodleteli lanski ideji o minimalističnem dizajnu sidepodov počasi obrača v drugo stran, a naj bi to storil postopoma. Kot trdi šef ekipe Toto Wolff, letošnji dirkalnik, poimenovan W14, v vetrovniku ni prepričal, pravo verzijo naj bi po velikih posodobitvah videli šele po nekaj velikih nagradah. Nemci so prepričani, da bodo imeli takrat na razpolago dirkalnik sposoben zmag.
Kje so ostali?
Precej zanimanja je med ostalimi moštvi požel predvsem Aston Martin, ki ga odsotnost poškodovanega Lanca Strolla ni zaustavila. Izkušeni veteran Fernando Alonso je bil ves čas med hitrejšimi, številni so mnenja, da bi lahko bil letos prav Aston 4. najboljši dirkalnik.
Še naprej se neuspešno poskuša v boj med boljše vmešati McLaren, ki je eno od razočaranj testiranj in se zdi daleč od najhitrejših.
AlphaTauri je medtem naslovnice požel predvsem z novico, da naj bi Red Bull razmišljal o prodaji druge ekipe. Juki Cunoda in Nyck de Vries sta sicer odpeljala največ krogov med vsemi moštvi, AlphaTauri se je zaustavil pri številki 456. Sledi Williams s 436, nato je Ferrari s 417. McLaren je denimo na dnu z le 312 odpeljanimi krogi.
Tudi letos si boste lahko vse dirke v neposrednem prenosu pogledali ekskluzivno na Sportklubu. Prvo od rekordnih 23 že prihodnjo nedeljo, ko je na sporedu VN Bahrajna.
Časi sobotnega testiranja:
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!