Ferrari se je po eni uspešnejših sezon v zadnjih letih, ko je osvojil drugo mesto med konstruktorji v formuli ena, znova odločil velik del nagrade razdeliti med svoje osebje, poroča italijanski portal Autoracer.
Sredstva, namenjena ekipam v F1, so se v zadnjih letih občutno povečala. Leta 2023 so prihodki formule 1 znašali 3,2 milijarde dolarjev, kar predstavlja 25-odstotno rast v primerjavi z letom prej. Skoraj polovica teh prihodkov pa je razdeljena med ekipe.
Točen znesek nagradnega sklada za letošnjo sezono ni znan, vendar je ocenjen na več kot milijardo dolarjev, pri čemer ocene segajo od 1,4 do 1,6 milijarde dolarjev. Nagrade so nato razdeljene glede na uvrstitve v prvenstvu, pri čemer razlika med posameznimi mesti v razvrstitvi konstruktorjev znaša okoli 9 milijonov dolarjev oz. približno 8,6 milijona evrov.
Ferrari je kot edina ekipa, ki je sodelovala na vseh svetovnih prvenstvih formule 1 od leta 1950, upravičen do dodatne nagrade v obliki zgodovinskega dodatka, ocenjenega na približno pet odstotkov celotnega nagradnega sklada, kar znaša več kot 50 milijonov dolarjev letno. Poleg tega ekipa iz Maranella prejme še dodaten bonus za pretekle uspehe. Ta privilegij pripada tudi ekipam, kot so Red Bull, Mercedes in Williams.
Italijanski ponos vsako leto pomemben delež nagradnega sklada nameni za letne bonuse zaposlenim. Letos naj bi bili ti dodatki skladni z zadnjimi sezonami in bodo znašali približno 14.500 evrov na osebo. Božičnica bi bila seveda višja, če bi ekipa osvojila naslov konstruktorskega prvaka, a ga je Ferrariju za las speljal McLaren. Scuderia Ferrari sicer zaposluje približno 5.000 ljudi, od tega približno 700 v oddelku za formulo ena.
Poskočni konjiček je sicer zadnji konstruktorski naslov osvojil daljnega leta 2008, z 18 lovorikami pa je sicer še vedno najuspešnejše moštvo v zgodovini. Prihodnjo sezono bosta v slovitih rdečih dirkalnikih sedela Charles Leclerc in Lewis Hamilton. Sedemkratni svetovni prvak bo v moštvu zamenjal Carlosa Sainza.
Prihodnost formule 1 prinaša nove izzive. Pričakovani vstop nove ekipe s sezono 2026, ko se bo pridružil Cadillac, pomeni, da se bo “pogača” razdelila med več ekip, enajst namesto deset. To seveda malenkost zmanjšuje deleže trenutnih moštev, ki so se zato širitvi močno upirala, a naposled pri nameri spodletela.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!