
Max Verstappen nikoli ni slovel kot zvezdnik, ki bi iskal pozornost. Zanima ga zgolj ena stvar - dirkanje. Formula ena je seveda več kot le to, Verstappen se je tako v zadnjem letu znašel sredi političnega viharja, ki mu jemlje osredotočenje in veselje od edine ljubezni.
Vse se je začelo pred 13 meseci in vprašanji o Christianu Hornerju, ki je bil zaradi obtožb zdaj že nekdanje zaposlene v Red Bullu na veliki preizkušnji. Kmalu zatem je odhod najavil najboljši inženir, kar jih je videl najelitnejši razred motošporta, Adrian Newey. Od takrat Red Bull tudi ni več tako dominanten, kar je sprožilo val govoric o prihodnosti nizozemskega zvezdnika.
Mercedes naj bi kazal zanimanje, Aston Martin pa naj bi mu že ponudil bajno pogodbo – ob dejstvu, da so Britanci že pripeljali Neweyja in Hondo. Zmagovalno navezo, ki je Maxu Verstappnu pri Red Bullu pomagala do kar štirih zaporednih svetovnih naslovov.
Slab začetek sezone v Bahrajnu, kjer je Red Bull pokazal velike težave z ravnotežjem novega dirkalnika in obrabo pnevmatik, je v ekipi sprožil krizne sestanke. Svetovalec ekipe Helmut Marko je v javnosti celo priznal, da ga skrbi, ali bo Verstappen ostal v njihovem bolidu, če ne bodo hitro našli rešitve.
Čeprav je bila forma v Džedi boljša, medtem ko so večje nadgradnje dirkalnika načrtovane za Imolo in Barcelono, težava ostaja. V ozadju naj bi se po paddocku širile govorice, da Verstappen celo razmišlja o začasnem umiku iz športa, kar se vendarle zdi manj verjeten scenarij.
Vrhunci VN Savdske Arabije:
Dovolj ima govoric, še bolj politike Fie
Vse pogosteje se Verstappen javno brani pred govoricami, ki mu povzročajo vse več sivih las. Na zadnji novinarski konferenci se je ostro odzval na vprašanja o domnevnem odhodu. “Ti se osredotoči na komentiranje, jaz se bom na vožnjo. To je vse, kar me zanima,” je zabrusil komentatorju s Sky Sports.
V bolj sproščenem pogovoru v nizozemščini je Verstappen pripomnil, da ljudje preprosto iščejo nekaj, o čemer lahko pišejo. Čeprav razume, da si vsak voznik želi konkurenčen dirkalnik, to zanj ne pomeni bega, kadar se pojavijo težave. “Ne bomo kričali. Delamo naprej in upamo, da bo 2026 leto preboja,” je dejal.

Verstappenovo nezadovoljstvo sega širše od rezultatov na stezi. Kritičen je do zadnjih ukrepov Fie, ki kaznuje psovke in omejuje izražanje voznikov, pa tudi do negativnega vpliva družbenih omrežij. Spomin na dogajanje iz Singapurja je še svež in tudi tokrat ni skoparil z besedami.
“Ne smem povedati svojega mnenja, ker bi bil lahko kaznovan. To je svet, v katerem živimo – vse je preobčutljivo, nič ni več sprejeto kot konstruktivna kritika,” je dejal za Motorsport.com. Max je prav zaradi zatiranja čustev dirkačev, ki se močno obremenjeni sredi dirke seveda težko brzdajo, z mediji zelo redkobeseden.
Max je v preteklosti sicer že nakazal, da ne namerava dolgo ostati v formuli 1. Morda bo odšel še prej, če se bodo razmere v športu še zaostrovale ali ne bo dobil ustreznega dirkalnika.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje