Max Verstappen v letošnji sezoni formule ena prikazuje popolno dominacijo. Po malce slabšem začetku je zdaj ujel ritem, na zadnjih šestih dirkah kar petkrat slavil in v seštevku močno vodi. A zdi se, da bi se lahko Red Bullu in Ferrariju v boju za zmage kmalu pridružil tudi Mercedes. Prav slednji se sicer te dni precej ukvarjajo tudi z lobiranjem, ki bi jih lahko še bolj približalo.
Formula ena nikoli ni bila le običajen šport. Kraljica motošporta je namreč v ozadju vedno imela kopico interesov in nič drugače ni danes. Že lani smo lahko med hudim bojem Max Verstappna in Lewisa Hamiltona za naslov prvaka spremljali skoraj podobno napet, če ne še bolj oster obračun obeh šefov moštev, Christiana Hornerja (Red Bull) in Tota Wolffa (Mercedes).
Letos je Nemce v boju za zmage zamenjal italijanski poskočni konjiček, ki pa se tudi sam spopada s preveč težavami, da bi predvsem Charles Leclerc uspel parirati izjemnemu Verstappnu. Tako se zdi boj za naslov že po le devetih dirkah na pol odločen. Nizozemec je namreč v Montrealu vpisal že šesto letošnjo zmago in ima pred moštvenih kolegom Sergiom Perezom ogromnih 46 točk naskoka.
Vrhunci VN Kanade:
Tokrat je odločila predvsem fantastična vožnja Maxa, ki je pokazal, zakaj je bil lani svetovni prvak. Zadnjih 15 krogov je odpeljal brez najmanjše napake in tako preprečil, da bi se prve zmage v karieri veselil Carlos Sainz, ki je imel skozi dirko za odtenek hitrejši dirkalnik.
“Ta vikend sem bil hitrejši. Prvič to sezono sem bil najhitrejši dirkač na stezi, tako na srednje trdih kot trdih pnevmatikah. Dobro sem se počutil v avtomobilu, samozavestno sem vozil blizu zidu, škoda, da nisem dobil te prve zmage,” je po dirki obžaloval Sainz.
Verstappen se je strinjal, da je bil Ferrari tokrat malenkost hitrejši. “Težka dirka za nas. Upal sem, da bom imel nekaj več hitrosti, saj se je zdelo, da je Ferrari med dirko zelo močan. Težko sem mu sledil po času krogov. Vedel sem, da si ne smem privoščiti napake, saj mi je bil ves čas tako blizu.”
“Max je v formi svojega življenja, ekipa pa opravlja fantastično delo. Vse čestitke Carlosu, res ga je preganjal zelo, zelo močno, a Max je odpeljal izjemno,” je svojega varovanca pohvalil Horner.
Politične igre Wolffa
Prav šef avstrijskega moštva je bil sicer minuli vikend v osrednji zgodbi. Po hudih težavah Mercedesa s poskakovanjem dirkalnika na dirki v Bakuju prejšnji konec tedna, je Toto Wolff dejal, da je “varnost dirkačev premalo upoštevana.”
Ironično je prav Wolff ostale šefe ekip tudi obtožil političnih igric, medtem ko je Mercedes, moštvo z daleč največjimi težavami s poskakovanjem, poskušalo pri vodstvu formule ena doseči, da bi z novimi pravili oziroma regulacijami omejili omenjeno problematiko.
Med Hornerjem, Wolffom in tudi šefom Ferrarija Mattio Binottom je bilo v Montrelau zelo vroče. Horner naj bi Wolffu tudi zabičal, da “najprej pomete pred svojo preprogo,” poročajo številni angleški mediji. Medtem ko je Binotto pristavil, da želijo Nemci regulacije prilagoditi le zato, ker sami niso uspeli rešiti svojih težav.
Mercedes v Montrealu precej bližje vodilnim
Mercedes ima sicer kljub neuspešnemu poskusu spremembe regulacij razlog za zadovoljstvo. Tako blizu, kot so bili po hitrosti med samo dirko, to sezono še niso bili Red Bullu in Ferrariju. V določenih trenutkih dirke sta Lewis Hamilton in George Russell povsem parirala vodilnemu dvojcu in postavljala enakovredne čase.
Oba Britanca sta zasedla tretje in četrto mesto. 37-letni Hamilton se je veselil 184. uvrstitve na odmer za zmagovalce. “Ta dirka mi daje ogromno upanja in samozavesti. Ta bolid ima potencial, a ima zelo malo okno znotraj katerega deluje.”
“Dirkalnik moramo v prihodnje razvijati v drugi smeri. Imeli smo ga zelo nizko pri tleh, kar več kot očitno ni delovalo,” je dejal Wolff, potem ko je Mercedes v Montrealu res imel precej manj težav s poskakovanjem.
Deseta dirka sezone bo v znamenitem Silverstonu, kjer bodo dirkalniku hrumeli prvi konec tedna v juliju. Znova tudi v prenosu na programih Sportkluba.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!