Še naprej se nadaljuje odprt lov moštev formule ena na podpis slovitega inženirja Adriana Neweyja. Če je bil dolgo favorit Ferrari, to že lep čas ne drži več. Britanec je sicer v petek v Goodwoodu predstavil superšportnika, ki je njegov zadnji projekt v Red Bullu.
Po senzacionalni novici letos aprila, da se leta 2025 od Red Bulla poslavlja izjemni aerodinamik Adrian Newey, se je v vrsto za njegove usluge postavila praktično polovica ekip iz formule ena. 65-letni Britanec naj bi se takrat tudi sestal s šefom Ferrarija Federicom Vasseurjem, skupaj s prihodom Lewisa Hamiltona pa se je zdelo, da Italijani sestavljajo sanjsko moštvo.
Ta mehurček se je od takrat povsem razblinil. Kot poroča italijanski Motorsport, se pridobitev njegovega podpisa za Ferrari zdaj zdi skoraj kot misija nemogoče. Po zaslugi dogovora med Britancem in Red Bullom bomo sicer morali na kakšne uradne informacije počakati vse do konca septembra, a glavni favorit za njegov podpis bi naj bil zdaj Aston Martin, medtem ko je njegova glavna konkurenca McLaren.
Že na ogledu tovarne
V obeh primerih bi lahko Newey seveda ostal v Angliji, že od samega začetka pa je prav morebitna selitev v Italijo predstavljala še najbolj nepremostljivo oviro za slovitega proizvajalca luksuznih avtomobilov. Aston naj bi mu pred dnevi v Silverstonu razkazal svojo tovarno, tudi glede plačila pa naj ne bi bilo nikakršnih omejitev.
Izpod prstov Neweyja so nastali vsi bolidi, ki so avstrijskemu moštvu prinesli kar 13 lovorik v formuli ena. Avstrijce bo zapustil po kar 18 letih uspešnega sodelovanja. Do danes so dirkalniki, ki jih je pomagal zasnovati britanski strokovnjak, osvojili kar 12 konstruktorskih in 13 dirkaških naslovov. Zmagovalni paket je dizajniral pri Williamsu (1992-1994, 1996-1997), McLarnu (1998-1999) in Red Bullu (2010-2013, 2021-2023).
Inženirja, ki je kariero v F1 začel leta 1980 pri Fittipaldiju, naj bi Aston Martin snubil že letos zgodaj spomladi, še preden je udarila vest, da zapušla Red Bull. Trenutno torej kaže, da bo na koncu prva govorica tudi tista, ki se bo uresničila.
Newey sicer še vedno sodeluje z Red Bullom, a je bil že aprila odstranjen od dela na dirkalniku formule ena, je pa ostal na projektu razvoja cestnega superavtomobila RB17. Ta je danes tudi ugledal luč dneva. Na predstavitvi v Goodwoodu, kjer poteka festival hitrosti, je bil prisoten tudi 65-letni Britanec.
RB17 pod pokrovom skriva 4,5 litrski V10 motor, ki razvije kar 1.000 konjev ter doseže 15.000 vrtljajev na minuto, ob tem pa tehta zgolj 900 kilogramov. Izdelali jih bodo zgolj 50.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!