Schumacherjeva zadnja možnost, sicer bo zgodba zaključena

Avtomoto 4. Okt 202416:35 1 komentar
Mick Schumacher
Mick Schumacher, foto: Profimedia

Šefa Red Bullove dirkaške akademije Helmuta Marka je znova zasrbel jezik. Tokrat se ne more načuditi govoricam, kdo naj bi zapolnil še drugi prosti sedež pri bodočem Audiju, ki kmalu vstopa v karavano formule ena. Sodeč po njegovih besedah, bi moral priložnost dobiti Mick Schumacher.

Prihodnje leto bo moštvo še udarno imenovano Stake F1 Team Kick Sauber, z letom 2026 pa bo postalo tovarniška ekipa Audija, ki bo tudi sam proizvajal pogonski sklop dirkalnika. Seveda ima Audi že zdaj besedo pri ključnih odločitvah.

Letos za volanom sedita Kitajec Zhou Guanyu in Finec Valtteri Bottas. Za naslednjo sezono je za zdaj zapolnjen le en sedež, iz Haasa se k bodočemu Audiju seli izkušeni Nemec Nico Hülkenberg. Sodeč po govoricah v paddocku naj bi drugi sedež zasedel, oz. bolje rečeno ostal v njem, Bottas.

Tega pa Helmut Marko, vedno zgovorni vodja akademije pri Red Bull Racing, ne more razumeti, poroča nizozemski portal RN365. “Audijev dirkalnik prihodnje leto zagotovo ne bo konkurenčen za zmage. To pomeni, da na njegovih dirkačih ne bo pritiska. Nico Hülkenberg bi lahko služil za dobro primerjavo,” razmišlja Marko, ki pri tem seveda Hülkenberga vidi kot dobro referenčno točko za morebitnega mlajšega dirkača, ki bi ga lahko Audi preizkusil med elito motošporta.

Helmut Marko, Christian Horner
Helmut Marko. Foto: Profimedia

Zadnja priložnost za kariero v F1

Ni skrivnost, da si močno druge priložnosti v F1 želi Mick Schumacher, sin legendarnega sedemkratnega svetovnega prvaka Michaela. Prav nanj je v izjavi meril Marko. “Če se bo res zgodilo, da bo priložnost dobil Bottas, je vse skupaj zame težko dojemljivo,” je bil znova brez dlake na jeziku 81-letni strokovnjak, ki dodaja: “Če ne bo imel prave hitrosti, ga lahko pred letom 2026 seveda zamenjaš.”

“Mislim, da je formula ena za Micka končana zgodba, če ne prejme sedeža v Audiju. V tem primeru se mora osredotočiti na vzdržljivostne dirke v WEC, kjer je že bil uspešen. Če želi ostati v motošportu, mora najti nekaj, kar mu je všeč in ima tam hkrati tudi možnost zmagovati,” je sklenil Helmut Marko.

Mick, sicer nekdanji član Ferrarijeve akademije, je bil v formuli ena v sezonah 2021 in 2022. Sedel je v Haasu, ki je bil predvsem v prvem letu z naskokom najslabši dirkalnik v karavani. V drugi sezoni pa ga je sedeža stala tudi kakšna nesreča preveč. V zadnjih dveh sezonah opravlja vlogo rezervnega dirkača, lani od Mercedesa in McLarna, letos zgolj od Mercedesa. Letos je tudi član Alpine v WEC.

Kako vam je všeč N1? Kaj bi izboljšali?

Dragi bralci in bralke, pomagajte nam izboljšati N1. Kaj pogrešate, kaj vam je všeč, česa ne marate? Pripravili smo kratko anketo o zadovoljstvu bralcev, reševanje traja približno pet minut, anketa pa je anonimna. Povezava do ankete: https://n1slovenija.1ka.si/raziskava-branosti

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje