Ta konec tedna je na sporedu dirka, na kateri vso težo pritiska nosita le dva dirkača. Govora je seveda ob Charlesu Leclercu in Carlosu Sainzu, ki bosta primorana močno dvigniti formo, da bosta zadostila apetitom nenasitnih navijačev Ferrarija. Na vrsti je namreč Velika nagrada Italije v Monzi, kjer bodo domačini praznovali dvojni jubilej.
Velika nagrada Italije:
Dolžina kroga: 5,793 km
Število krogov: 53
Dolžina dirke: 306,72 kilometra
Število zavojev: 11 (7 desnih, 4 levi)
Število DRS con: 2
Smer dirkanja: v smeri urinega kazalca
Rekord kroga: 1:21,046 – Rubens Barrichello (2004)
Prva dirka: 1950
Čeprav je boj za naslov že dolgo odločen in sta oba Ferrarija po dobrem začetku, predvsem s strani Monačana, v nadaljevanju vodilnega Maxa Verstappna gledala le še v difuzor, se v Monzi na formo pozabi. Letos bo vznemirjenje s strani domačih navijačev še večje. Znamenita steza “La Pista Magica”, sicer tretje najstarejše dirkališče na svetu, praznuje jubilejnih 100 let.
Ferrari in Monza sta skozi zgodovino tesno povezana, tako v dobrem kot slabem. Leta 1955 se je prav tukaj tragično ponesrečil Alberto Ascari, šest let pozneje še en dirkač poskočnega konjička Wolfgang von Trips.
Bolj so v spominu sicer ostale zmage. Teh se je v Monzi nabralo že 19, največ, kar pet, jih je vpisal legendarni Michael Schumacher. Tukaj je Ferrari zmagoval tudi v letih, ko se ni boril za vrh. Takšen primer se je zgodil leta 1988, ko je Gerhard Berger kot edini tisto sezono prekinil popolno dominacijo McLarna.
Rumena barva za 75 let Ferrarija
Jubilej sicer praznuje tudi Ferrari. Letos je namreč že 75. leto obstoja tega znamenitega izdelovalca prestižnih avtomobilov. Ferrari bo ta konec tedna zato odet v rumeno barvo. Charles Leclerc in Carlos Sainz bosta nosila rumena kombinezona, nekaj več rumene je tudi na dirkalniku. Rumena barva je druga barva Ferrarija, je barva kraja Modena, od koder izhaja, pojavi se seveda tudi v ozadju svetovno znanega logotipa.
“Zame je to čisti užitek. Vedno, ko imamo razne dogodke v Milanu, vidiš, da vsi v mestu stojijo za teboj in Ferrarijem, a imajo tudi visoka pričakovanja. Vendar mi je to všeč in jemljem bolj za motivacijo kot dodaten pritisk. Težko je že od hotela priti do steze. Občutek je res prijeten,” je pred 16. dirko sezone, ki bo posebna za Monzo in Ferrari, dejal prvi voznik Ferrarija Charles Leclerc.
A closer glimpse at our new look for the #ItalianGP 🔍
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 8, 2022
What do you think, #Tifosi?#essereFerrari 🟡 pic.twitter.com/IYeDRPgoxN
Verstappen z “raketo” po 11. zmago sezone
Karakteristike steze gredo sicer precej bolj na roko Red Bullu oziroma Maxu Verstappnu. Njihov izjemno učinkovit dirkalnik je letos predvsem na ravninah neulovljiv, Monza pa je najhitrejša “pista” na koledarju.
“To je bila vedno steza, kjer smo namenoma sprejeli kakšne kazni za dodatne motorje in podobno, kar nam tudi ni prav pomagalo v boju za stopničke. Letos imamo dobro priložnost, če pogledate naš dirkalnik skozi celotno sezono, smo bili vedno dobri na ravninah,” je optimističen Nizozemec, ki ima na vrhu seštevka dirkačev pred Leclercom ogromnih 109 točk naskoka.
Lanska VN Italije je navdušila in ponudila izjemno presenetljiv razplet. S prvega mesta je startal Verstappen, a dirko končal v pesku, potem ko sta v hudem boju za zmago in naslov trčila z Lewisom Hamiltonom. Dvojne zmage se je veselil Mclaren, Daniel Ricciardo je končal pred Landom Norrisom, tretji je bil Valtteri Bottas.
Vrhunci VN Italije 2021:
Spored VN Italije:
Monza
Petek: prvi prosti trening (14.00), drugi prosti trening (17.00)
Sobota: tretji prosti trening (13.00), kvalifikacije (16.00)
Nedelja: dirka (15.00)
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!