11-letnik v darilu našel kartico: prodali so jo za več kot milijon dolarjev

Drugi športi 21. Mar 202519:13 0 komentarjev
Paul Skenes, Livvy Dunne
Paul Skenes in Livvy Dunne. Foto: Reuters via Guliver

Kartica metalca ekipe Pittsburgh Pirates, Paula Skenesa, je bila na četrtkovi dražbi prodana za osupljivih 1,11 milijona ameriških dolarjev. Gre za podpisano kartico z našitim delom dresa iz njegovega debija v ligi MLB.

Za primerjavo – kartica je dosegla višjo ceno, kot znaša Skenesova plača za leto 2025 (875 tisoč dolarjev). Obenem gre tudi za najdražjo sodobno bejzbolsko kartico, ki ne vključuje Mika Trouta. Njegova “rookie” kartica z oznako 1/1 je bila avgusta 2020 prodana za kar 3,9 milijona dolarjev, kar je bila takrat najdražja športna kartica v zgodovini.

Identiteta kupca trenutno ostaja neznana. Kartico je prodalo podjetje Fanatics Collect. Gre za edinstveno kartico z originalnim podpisom in našitkom z dresa – koncept, ki ga je ekskluzivni imetnik pravic za MLB kartice, Topps, prvič predstavil v sezoni 2023.

Skenesov izjemen vzpon – za National League je začel tekmo vseh zvezd, bil finalist za nagrado Cy Young in prejel naziv novinca leta 2024 – je sprožil pravo evforijo, kakršne v svetu sodobnih športnih kart še ni bilo. Na božični dan je 11-letni navijač Los Angeles Dodgersov iz svojega darila izvlekel edinstveno kartico 22-letnega metalca.

Po podatkih podjetja Topps je bilo doslej prodanih le pet bejzbolskih kartic za višjo ceno. Kartica Mickeyja Mantla iz leta 1952 (Topps) je bila leta 2022 prodana za kar 12,6 milijona dolarjev, s čimer je postavila absolutni rekord med vsemi športnimi predmeti – karticami ali spominki.

Pittsburgh Pirates so v zameno za kartico ponudili bogato nagrado: sezonska vstopnica za naslednjih 30 let, srečanje s Skenesom, dva podpisana dresa ter zasebne oglede stadiona PNC Park in spomladanskih priprav. Skenesovo dekle, telovadka Livvy Dunne, je celo ponudila, da bi najditelja kartice gostila v svoji loži na eni izmed domačih tekem.

Družina, ki je želela ostati anonimna, je vse ponudbe zavrnila. V začetku januarja so se začeli pogovarjati z dražbenimi hišami in na koncu izbrali Fanatics Collect. Kevin Lenane, podpredsednik trga v ZDA pri Fanatics, je osebno odletel v Teksas in prevzel kartico.

Kartica je februarja pritegnila ogromno pozornosti tudi na zabavi ob Super Bowlu LIX, kjer je bila razstavljena v vitrini. Direktor Fanatics Collect, Nick Bell, je opisal vzdušje kot “podobno kot pri Mona Lisi”, saj se je oblikovala dolga vrsta ljudi, ki so si želeli kartico ogledati v živo.

Bell je poudaril, da v celotni karieri še ni doživel tolikšnega zanimanja za katerokoli kartico. Družina pa je podjetju Fanatics zaupala, da bodo z izkupičkom od prodaje financirali šolanje za svojega enajstletnika in njegovega brata.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!