V soboto na SK začetek nove sezone Speedway Grand Prix serije

Ljubljana – V soboto se v deželi tam spodaj začenja nova
sezona najelitnejšega spidvejističnega tekmovanja na svetu – Speedway Grand
Prix. Obračune najboljših dirkačev si boste tudi letos ekskluzivno lahko
ogledali na programih Sport Kluba. Prva dirka iz Aucklanda v soboto ob 7.00
ekskluzivno na SK 2.

Po slabih dveh dneh počitka in privajanja na časovno razliko
v novozelandskem Aucklandu, je bila pred vozniki letošnje Speedway Grand Prix
serije prva uradna naloga. Novinarski predstavitvi in uradni otvoritvi letošnje
serije, ki bo ponovno štela 12 postaj, je sledil prvi prosti trening, na
katerem smo prvič videli letošnje oprave, premierno pa tudi novi sistem
številk, ki se končno zgleduje po drugih športih, kjer si najboljši lahko
praviloma sami izberejo sebi ljubo številko, ki potem krasi njihov hrbet.

Matej Žagar si je tako izbral pri njemu že dolgo znano
številko 55. Dan, ko jo je lahko prvič nosil na kombinezonu si bo zapomnil
tudi po svojem 31. rojstnem dnevu. “Praznoval ga bom kot zadnjih petnajst let,
odkar dirkam. Na motorju in s skromnim stiskom rok ter kakšnim kosom torte s
člani svoje ekipe,” je dejstvo, da je aprila vedno polno zaseden, komentiral
naš najboljši speedwayist.

Prvo tipanje proge je končal miren, nekaj težav mu je
povzročal le najnovejši motor: “S starim agregatom, ki je blestel lani, sem po
njegovi prenovi še vedno izjemno zadovoljen, nepopisan list pa je zaenkrat
povsem nov motor, ki še ne deluje kot bi bilo potrebno, zato bomo na uradnem
treningu čez dobrih 24 ur preizkusili še tretji agregat, ki sem ga prav tako
pripeljal v Novo Zelandijo,” je svoje poglede na prvi trening sklenil Žagar.

Po žrebu startnih številk bo znano tudi, kako mu
bodo naklonjene startne pozicije na tej izjemno dolgi in hitri progi, ki
zahteva veliko moči in dela na motorju. Žagar je tudi zaradi tega v svojem
proračunu dodal še strošek vozovnice poslovnega razreda, saj se je predobro
zavedal kakšne posledice je nanj pustil lanski več kot 30 urni naporni let.
Tokrat je praktično takoj ujel ritem spanja, časovna razlika ga tako začuda
sploh ne vznemirja.

Na koncu omenimo še zgodbico, ki je pošteno razhudila
poljske mehanike, ki so v veliki večini ekip vseh voznikov Speedway GP serije.
Eden od nemških novinarjev, ki je v Novo Zelandijo potoval z največjo skupino
voznikov in njihovih ekip, se je pošteno razpisal o ne preveč mirnem letu in
obnašanju predvsem poljskih mehanikov, ki so na letalu očitno pregloboko
pogledali v steklenice. Fante, ki skrbijo za delovanje motorjev je razhudilo
predvsem to, da jih je novinar dal vse v isti koš in tako tudi tiste nič krive
očrnil pred javnostjo in njihovimi družinami. Majhno maščevanje je sledilo že
na prvem treningu. Ker se niso mogli znesti nad njim, so v precep vzeli
nemškega voznika Martina Smolinskega, ki se z omenjenim novinarjem tudi najbolj
druži. Trening se zato zanj končal nekoliko drugače kot ponavadi. Ob obuvanju čevljev se je iz njih vlila voda in
in mu preostalo drugega, kot da je iz stadiona v hotel odšel kar v nogavicah.

Author: B. C., Foto: mediaspeed.net