Po 13-mesečnem procesu, štirih krogih anket in več kot 850.000 prejetih glasov so pri NHL franšizi iz Utaha razkrili novo stalno ime: Utah Mammoth. Navijači so ime izglasovali kot daleč najbolj priljubljeno, pri čemer so se ustvarjalci zavestno odločili za edninsko obliko, da bi poudarili enotnost ekipe in skupnosti.
Ime časti mamuta, žival, ki je na območju Utaha živela v času zadnje ledene dobe. Ekipa poudarja, da gre za simbol zgodovinske prisotnosti in moči. Logotip “Gorski mamut” vključuje lokalne geografske elemente, kot so zasneženi vrhovi in obris države, okli v obliki črke »U« pa poudarjajo identiteto kraja.
Na domačih dresih bo prikazan mamut v teku, gostujoči pa bodo nosili napis “U-T-A-H”. Barve ostajajo enake kot v prvi sezoni: črna, modra in bela.
Lastnika Ryan in Ashley Smith poudarjata, da sta od začetka želela vključiti skupnost v oblikovanje identitete ekipe. Po njunem mnenju novo ime odraža identiteto in moč države, hkrati pa izraža pripadnost in vizijo prihodnosti, ki jo gradijo skupaj z navijači.
Postopek oblikovanja nove identitete je bil zaradi časovne stiske hitrejši kot običajno. V prehodnem obdobju je ekipa delovala pod imenom Utah Hockey Club, medtem ko so v ozadju razvijali celostno podobo v sodelovanju z agencijo Doubleday & Cartwright. V finalnem krogu glasovanja je Mammoth premagal imeni Utah Outlaws in Utah Hockey Club.
Salt Lake City je franšizo dobil potem, ko je ta pred lansko sezono zapustili Arizono.
Premier liga
Španska liga – La Liga
Bundesliga
Liga prvakov
Evropska liga
Evroliga
EuroCup
NBA
Slovenija
Liga ABA
ATP World Tour Finals
Pariz
ATP
WTA
Davisov pokal






Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!