Evroligaška košarka je v zadnjih letih prestala ogromno sprememb, je pa to še vedno najbolj popularno košarkarsko tekmovanje v Evropi poleg lige NBA, dokaz za to pa najdemo tudi na družabnih omrežjih.
Prvi človek Evrolige Jordi Bertomeu iz leta v leto stremi proti razvoju in izboljšanju Evrolige, zadnji koraki pa gredo vedno bolj v smer lige NBA, saj katalonski poslovnež želi zapreti ligo in podeliti stalne licence večini klubov. Čeprav so proračuni klubov še vedno zaviti v tančico skrivnosti, je jasno, da klubi, ki so v tem tekmovanju tudi finančno napredujejo, napredek pa je zaznati tudi na družabnih omrežjih.
Največ sledilcev na Facebooku ima madridski Real, ki jih premore 15,6 milijona, na drugem je Barcelona z “le” 2,35 milijona sledilcev. Fenerbahče je z dobrim milijonov na tretjem mestu, potem pa sledijo Crvena zvezda, Olympiacos in Panathinaikos.
Na Twitterju je situacija malce drugačna, saj je s 700.000 sledilci na prvem mestu Fenerbahče, Real je drugi s 612.000, Barca pa tretja s 542.000 sledilci.
V prejšnji sezoni sta največ gledalcev na tekmah imela Žalgiris in Maccabi, ki sta v vsakem evroligaškem domačem obračunu napolnila dvorane z več kot 90 odstotki razpoložljivosti.
Najmanj zainteresirane navijače so v minuli sezoni imeli Darušafaka, Anadolu Efes in Gran Canaria, ki so imeli polne le 45-50 odstotkov dovrane v povprečju na domačo tekmo.