Podjetje iz Dallasa “nabodlo” Maverickse

Košarka 12. Apr 202522:09 0 komentarjev
Luka Dončić
Luka Dončić ob vrnitvi v Dallas. Foto: Guliverimage

Nedavna selitev Dončića iz Dallas Mavericks k Los Angeles Lakers je pretresla številne navijače. Lokalno pohištveno podjetje iz Dallasa Home Zone je v luči tekme Luke Dončića z novo ekipo LA Lakers v Dallasu s serijo duhovitih televizijskih oglasov na šaljiv način obravnavalo odmevno menjavo.​

Home Zone, pohištveno podjetje s sedežem v Dallas-Fort Worthu, je v času prve Dončićeve vrnitve v Dallas kot član Lakersov na televizijski postaji WFAA predvajalo tri oglase, ki se posmehujejo odločitvi franšize Mavericks. V oglasih je podjetje prikazalo “trgovanje” priljubljenega kavča, kar je jasno namigovalo na Dončićevo selitev.​

V prvem oglasu ustanoviteljica podjetja Bree Barber pohvali kavč, a hkrati izpostavi nekaj njegovih pomanjkljivosti, preden se odloči za “menjavo”. V drugem delu Barber sodelavcu sporoči odločitev o zamenjavi najbolje prodajanega kavča, kar vodi do šokirane reakcije in komentarja: “To bomo obžalovali.” V zadnjem oglasu množica protestira pred trgovino zaradi menjave, kar Barberspodbudi, da prekliče odločitev in kavč vrne v ponudbo.​

View this post on Instagram

A post shared by Dime (@dimemagazine)

Lastnik in predsednik Home Zone Jason Adams je za WFAA pojasnil: “Poskušali smo zajeti čustva tega trenutka. Smo teksaško podjetje. Obožujemo Luko in obožujemo Mavse. Ne moreš navijati proti nobenemu. Navijamo za oba. ​

Čeprav si navijači Dallasa želijo, da bi tudi to menjavo kot v oglasih lahko razveljavili, to žal ni mogoče. Dončić je bivši ekipi ob zmagi nasul 45 točk, s čimer si je LA zagotovl nastop v končnici.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!