
Nedavna selitev Dončića iz Dallas Mavericks k Los Angeles Lakers je pretresla številne navijače. Lokalno pohištveno podjetje iz Dallasa Home Zone je v luči tekme Luke Dončića z novo ekipo LA Lakers v Dallasu s serijo duhovitih televizijskih oglasov na šaljiv način obravnavalo odmevno menjavo.
Home Zone, pohištveno podjetje s sedežem v Dallas-Fort Worthu, je v času prve Dončićeve vrnitve v Dallas kot član Lakersov na televizijski postaji WFAA predvajalo tri oglase, ki se posmehujejo odločitvi franšize Mavericks. V oglasih je podjetje prikazalo “trgovanje” priljubljenega kavča, kar je jasno namigovalo na Dončićevo selitev.
V prvem oglasu ustanoviteljica podjetja Bree Barber pohvali kavč, a hkrati izpostavi nekaj njegovih pomanjkljivosti, preden se odloči za “menjavo”. V drugem delu Barber sodelavcu sporoči odločitev o zamenjavi najbolje prodajanega kavča, kar vodi do šokirane reakcije in komentarja: “To bomo obžalovali.” V zadnjem oglasu množica protestira pred trgovino zaradi menjave, kar Barberspodbudi, da prekliče odločitev in kavč vrne v ponudbo.
Lastnik in predsednik Home Zone Jason Adams je za WFAA pojasnil: “Poskušali smo zajeti čustva tega trenutka. Smo teksaško podjetje. Obožujemo Luko in obožujemo Mavse. Ne moreš navijati proti nobenemu. Navijamo za oba.
Čeprav si navijači Dallasa želijo, da bi tudi to menjavo kot v oglasih lahko razveljavili, to žal ni mogoče. Dončić je bivši ekipi ob zmagi nasul 45 točk, s čimer si je LA zagotovl nastop v končnici.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!