Del pestrega poletja Luke Dončića je tudi krajša turneja na Kitajskem, kjer kot obraz blagovne znamke Jordan predstavlja novo linijo športnih copat.
Ko je Kitajska leta 2019 gostila svetovno prvenstvo, Slovenija ni bila del elite. To je, ob letošnjih olimpijskih igrah v Parizu, sicer edino veliko tekmovanje, ki je v zadnjih osmih letih minilo brez udeležbe slovenske reprezentance. Luka Dončić zdaj vendarle gostuje v tem velikanu Daljnega vzhoda. V Azijo se je kmalu po poslovilni tekmi Gorana Dragića podal kot ambasador znamke Jordan.
Družbo na turneji, ki vključuje Šanghaj in Peking, mu delajo še novopečeni prvak lige NBA in član zlate ameriške olimpijske reprezentance Jayson Tatum ter dva nekdanja prva izbora – zdaj telesno preoblikovani Zion Williamson in ameriško-italijanski zvezdnik Orlanda Paolo Banchero.
“Ta turneja predstavlja zgodovinski trenutek, saj ti športniki prinašajo bistvo znamke Jordan na Kitajsko, s čimer poudarjajo našo predanost rasti igre in kulture, ki ju je Michael Jordan naredil globalno,” so v sporočilu za javnost zapisali pri Jordanu, ki deluje pod okriljem velikana Nike.
Kitajsko gostovanje sovpada tudi s predstavitvijo nove barvne linije “Motosport” v okviru modela Luka 3. Ta bo luč sveta uradno ugledala 3. septembra in je dopolnitev copat “Midnight Racer” in “Photo Finish”. Rdeča nit nove Dončićeve obutvene generacije je torej več kot očitno povezana z Ljubljančanovo strastjo do avtomobilov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!