
Luka Dončić je član LA Lakers šele dobre tri tedne, a se jim je že drugič prikupil z dobrodelno gesto. Potem ko je najprej na pomoč priskočil po grozljivih požarih, je zdaj obdaril še številne navijače, ki so obiskali obračun proti Dallas Mavericks. Prav tako je presenetil tudi z novo obutvijo.
Luka Dončić je v noči na sredo po slovenskem času v Los Angelesu pustil močan pečat – tako na parketu kot ob njem. V torkovi zmagi proti Dallas Mavericksom je dosegel svoj prvi trojni dvojček za Jezernike, a prav tako navdušil tudi z izjemno marketinško kampanjo v sodelovanju z Jordanom. Od provokativnega televizijskega oglasa do posebnih ugodnosti za navijače.
Franšiza iz mesta angelov je ugnala Dallas, Dončićev nekdanji klub, ob tem pa je slovenski zvezdnik v statistiko zabeležil 19 točk, 15 skokov in 12 asistenc. A zmaga ni bila edini razlog, zaradi katerega je bil to njegov večer. Jordan je trenutek velike javne pozornosti izkoristil za novo akcijo z Dončićem v osrednji vlogi in obudil spomine na legendarne košarkarske oglase iz preteklosti, kot so tiste s Spikom Leejem in Michaelom Jordanom ali Allenom Iversonom in Jadakissom.
Kot 25-letni košarkarski genij ima v enem največjih medijskih trgov v ZDA seveda ogromen potencial. Poleg tega govori špansko, kar ga povezuje s številnimi prebivalci Kalifornije, zelo močno bazo oboževalcev pa ima tudi v Evropi in drugod po svetu, kar ga dela globalno blagovno znamko.
Poleg oglasa je bila posebna pozornost namenjena tudi Dončićevi novi obutvi. Na tekmi je premierno predstavil svoj najnovejši model – Jordan Luka 4.

Prvi pogled na Jordan Luka 4. Tudi tokrat ostaja pri nizkem profilu, Luka 4 pa se predstavlja v živahni električno zeleni barvni kombinaciji s prepoznavnim dvojnim logotipom 77. Na notranji strani jezika je majhno srce – brez dvoma detajl, ki ima posebno osebno vrednost za slovenskega zvezdnika, a za zdaj več o obutvi razen tega, kar smo lahko videli na fotografijah in televizijskih sprejemnikih, ni znanega. Datum izida bo najverjetneje znova enkrat v poletnih mesecih.
Marketinški spektakel se je nadaljeval še pozno v popoldne. Dončić je z Jordanom v sodelovanju z Lakersi navijačem omogočil brezplačno parkiranje blizu dvorane Crypto.com Arena, kjer sicer vsaka ura parkiranja drago stane.
To pa še ni bilo vse, pred dvorano se je pojavilo tudi vozilo iz oglasa, z zlatim logotipom Jumpman in Dončićevo številko 77.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje