Evroliga, organizator dveh vrhunskih evropskih košarkarskih tekmovanj, in United Media, vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, sta dosegla dogovor o podaljšanju sodelovanja, ki zagotavlja ekskluzivne pravice za prenos evrolige in evropskega pokala v Srbiji, Sloveniji, Hrvaški, Črni gori, Bosni in Hercegovini, Severni Makedoniji, Grčiji in na Cipru.
Sportklub prenaša tekme Evrolige vse od leta 2006, nova večletna pogodba tako obeležuje dve polni desetletji sodelovanja. Podjetje United Media, v okviru katerega deluje Sportklub, s to pogodbo nadaljuje strategijo širjenja svojega portfelja v državah jugovzhodne Evrope, kjer je košarka eden najpomembnejših športov.
“Veseli nas, da obnavljamo naše dolgoletno partnerstvo s tako prestižnim kanalom, kot je Sportklub, ki prenaša tekme Evrolige za milijone oboževalcev po vsej regiji,” je povedal izvršni direktor košarkarske Evrolige Marshall Glickman in dodal: “So najboljši partner v panogi, zavezani zagotavljanju najvišjega standarda prenosov tekem, s čimer podpirajo našo razvojno strategijo, namenjeno mladim generacijam.”
Poleg najboljših evropskih košarkarskih tekmovanj – evrolige in evropskega pokala, imajo gledalci Sportkluba možnost spremljati bundesligo, vsa FIBA tekmovanja vključno s svetovnim prvenstvom v košarki, formulo ena, MotoGP, ATP in WTA turnirje, Wimbledon, Davisov pokal, vaterpolo, ligo NHL in številna druga tekmovanja.
“Zelo smo ponosni, da nadaljujemo sodelovanje z evroligo, ki je bila do sedaj na najvišji možni ravni. Košarka je že dolgo eden od glavnih ciljev podjetja United Media in njegovih športnih programov, veseli smo, da lahko navijačem v več državah omogočimo dostop do teh evropskih tekmovanj. Ponosni smo, da nam je uspelo navijačem zagotoviti, da bodo še naprej spremljali prenose teh tekem na naših kanalih, tako kot do sedaj,” je povedal direktor Sportkluba Nemanja Simeunović.
United Media je del skupine United Group in vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, ki deluje v osmih državah. United Media s 4.200 zaposlenimi vsako leto proizvede več kot 40.000 ur izvirne vsebine, ki jo vodilni mednarodni operaterji distribuirajo na trg z več kot 40 milijoni ljudi.
Družba ima v svojem portfelju 55 televizijskih postaj, od tega šest z državno frekvenco ter uspešen digitalni portfelj 30 spletnih portalov, šestih časopisov, dveh revij in petih radijskih postaj. Podjetje ponuja tudi edinstveno oglaševalsko storitev s prodajo oglasnih mest z natančnim osredotočenjem glede na ciljno skupino za izbrane kanale.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!