Steph Curry je zatresel tržišče

Košarka 14. Nov 20259:30 0 komentarjev
Stephen Curry. Foto: Profimedia

Medtem ko so košarkarji Golden State Warriors na uvodnih trinajstih tekmah nove sezone vknjižili sedem zmag, pa v ZDA odmeva prekinjeno partnerstvo Stephen Curry - Under Armour.

Pred dnevi smo omenili, kako je Nico Harrison, tedaj še pod okriljem proizvajalca Nike, leta 2013 močno vplival na propadle pogovore s  Stephom Curryjem. Na pogovorih je sprva predvajal prezentacijo, ki je bila namenjena Kevinu Durantu, nato pa se je zmotil še pri njegovem imenu. Curry se je tistega leta preselil pod okrilje podjetja Under Armour.

Dolgoletno uspešno partnerstvo je zdaj končano. Under Armour bo sicer v prihodnjem letu še poskrbel za novo generacijo Curryjevih športnih copatov, nato pa se bosta poti ločili.

“Under Armour je verjel vame že na začetku moje kariere in mi dal prostor, da zgradim nekaj veliko večjega in bolj vplivnega kot samo čevelj. Za to bom vedno hvaležen,” je v sporočilu za javnost dejal Curry.

Kakšna bo naslednja Curryjeva poteza, še ni znano. Povsem realen pa je scenarij, po katerem bo 37-letni Američan gradil lastno blagovno znamko. Jasno pa je, da so tovrstna partnerstva, predvsem pri največjih zvezdah, pomemben in včasih kar največji vir zaslužka.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!