Bundesliga je prvo nogometno tekmovanje, ki bo v prihodnosti koristil novo tehnologijo podjetja Amazon, ki bi navijačem pošiljal aktualne podatke o dogajanju na igrišču.
Bundesliga je objavila novico, da je dosegla dogovor o sodelovanju s podjetjem Amazon in da je ameriški velikan zdaj tudi uradni partner tekmovanja, ki bo navijače in gledalce v času tekem obveščal z zanimivimi statističnimi podatki.
Navijači bodo tako lahko dobili tudi napovedi in namige, kdaj bo katera izmed ekip dosegla zadetek ali pa ga prejela.
“Ta statistični servis bo na različne platforme pošiljal podatke, navijači pa bodo imeli povsem novo izkušnjo spremljanja tekem, kar jim bo omogočilo, da bodo na tekočem z vsem, kjerkoli se nahajajo,” so zapisali v sporočilu za javnost.
Dodajajo, da bo “stroj za statistiko” vse informacije o tekmah in napovedih črpal iz podatkovne baze, v kateri so informacije o več kot 10.000 že odigranih tekmah v Bundesligi.
Bundesliga bo novo pridobitev začela uporabljati že 17. januarja.