Prodali več kot 100 tisoč vstopnic za "nevidno tekmo"

Bundesliga 7. Apr 202020:50 > 20:58
Christian Fischer, Bongarts

Lokomotiva iz Leipziga, ki nastopa v četrti nemški ligi, je prodala več kot 100 tisoč vstopnic za "nevidno tekmo" napovedano za 8. maj, čeprav ima v povprečju na stadionu okoli 3 tisoč gledalcev.

Četrtoligaš iz Leipziga je vstopnice prodajal za en evro za tekmo napovedano za 8. maj. Načrt je takšen, da bi na ta način poskušali narediti fond za preživetje krize, ki se napoveduje zaradi epidemije koronavirusa.

Sedanja Lokomotiva Leipzig je bila nekoč VfB Leipzig in je v zgodovino zapisana kot prvi nemški prvak leta 1903.

Cilj akcije, ki se je začela 19. marca, je prodati 120 tisoč vstopnic. V klubu trdijo, da si je toliko ljudi ogledalo dvoboj proti Bordeauxa v polfinalu Pokala pokalnih zmagovalcev leta 1987.

Lokomotiva je letošnji največji obisk zabeležila na dvoboju proti Cottbusu, ko si je tekmo ogledalo 4.498 gledalcev. Povprečni zaslužek kluba od ene tekme se giblje okoli 30 tisoč evrov. Za zdaj ime nevidnega nasprotnika ohranjajo v strogi tajnosti. “Zagotovljen bo prenos iz stadiona, tekmo bodo spremljali tudi naši komentatorji. Denar, ki ga bomo zbrali, nam bo pomagal, da klub ohranimo pri življenju. Imamo 300 igralcev v mladinskih kategorijah in moramo plačati osebje, ki skrbi za vzdrževanje stadiona. V tem trenutku ne moremo povedati več o samem dogodku,” je za BBC radio 8 dejal tiskovni predstavnik kluba.

Klub ustanovljen pred 126 leti je od 60-ih pa do konca 80-let prejšnjega stoletja redno nastopal v evropskih tekmovanjih. Navijači se še posebej radi spominjajo omenjene sezone leta 1987, ko jih je šele v finalu Pokala pokalnih zmagovalcev z zadetkom Marca van Bastna na kolena spravil Ajax.