Ligi prvakov in klubom je vseeno za navijače finalistov

Liga prvakov 16. Maj 20199:58 > 10:07
Catherine Ivill, Getty Images Sport

Navijači Liverpoola in Tottenhama so kluba prosili za pomoč pri nakupu vstopnic za finale Lige prvakov v Madridu. Tottenham je že sporočil, da pomoči ne bo nudil, na odgovor Liverpoola pa navijači, ki so se obrnili tudi na sponzorje, še čakajo.

Alex Livesey, Getty Images Sport

Združenje navijačev Tottenhama in navijaška skupina Liverpool Spirit of Shankly so svojima kluboma poslala zahtevo, da del prihodka, ki ga bosta dobila od Lige prvakov izkoristita za pomoč navijačem pri nakupu vstopnic za finale v Madridu. Navijači ne zahtevajo brezplačnih vstopnic, temveč prosijo kluba, da prevzameta del stroška za vstopnice, ki presegajo 100 funtov.

Navijači Tottenhama so tej zahtevi dodali še, da jim podaljša rok za nakup sezonskih vstopnic, saj se letošnji rok izteče prav na večer finala Lige prvakov, večina pa si takšnih stroškov naenkrat ne more privoščiti. 

Tottenham je že zavrnil zahteve, a pristal na podaljšanje roka za obnovo sezonskih vstopnic za naslednjo sezono.  

Liverpool se še ni oglasil, a upanje ostaja, saj je klub navijačem za obračun polfinala proti Barceloni na Nou Campu povrnil del kupnine za vstopnice, ki so stale 103 funtov. Liverpool je prosil Barcelono za pomoč, a jim ta ni pomagala, potem pa se je klub odločil, da ponudi isto ceno nasportnikovim navijačem za povratno tekmo na Anfieldu, tistim, ki pa so potovali v Španijo pa pomaga. Liverpoolovi navijači so za prvo tekmo tako plačali 27 funtov manj, kot bi sicer. 

Za finale v Madridu bodo navijači obeh moštev imeli na voljo 33.226 vstopnic, kapaciteta stadiona Wanda Metropolitano pa je 68.000. Tottenham je, zanimivo, dobil 3.000 vstopnic več kot Liverpool. 

Navijači so se zdaj obrnili tudi na sponzorje tekmovanja, ki so dobili veliko število vstopnic. Prosijo jih, da jih vrnejo in tako omogočijo navijačem obeh moštev, da karte kupijo v prosti prodaji. 

“Pozivamo Nissan, Playstation, Gazprom, Pepsi, Banko Santander, Mastercard in Heineken, da nam pomagajo in da izravnamo trenutno nepravično razdelitev vstopnic, saj so v dozdajšnji prodaji navijači dobili okoli 25% odstotkov vstopnic, kot bi jih sicer. Vaša podjetja, kot največji sponzorji Lige prvakov zagotovo cenijo strast navijačev in njihovo željo, da svoji moštvi spremljajo v živo na vsaki tekmi,” se glasi uradna izjava navijaških klubov Tottenhama in Liverpoola.