Ker Barcelona načrtuje obnovo Camp Noua, za kar bo odštela okoli 620 milijonov evrov, klubsko vodstvo že leto dni sestankuje z morebitnimi sponzorji.
Stadion Barcelone, Camp Nou, bi utegnil že v kratkem dobiti novo ime in to na račun sponzorske pogodbe v višini vrtoglavih 400 milijonov evrov. Katalonci načrtujejo obnovo Camp Noua, za kar bodo odšteli okoli 620 milijonov evrov, zato iščejo morebitne sponzorje, kateri bi v zameno za vrtoglavi znesek tudi nosil ime kultnega stadiona.
V igri sta dve multinacionalki s sedežem v Španiji. Prvo je farmacevtsko podjetje Grifols, drugi pa Mediapro, ki deluje na področju filmske in televizijske produkcije.
Po pisanju španskih medijev, bo Camp Nou v prihodnje najverjetneje nosil ime Grifolsa, ki je za 20 let ponudil 400 milijonov, medtem ko je Mediapro ponudil 300 milijonov. Navijači so že izrazili svoje nestrinjanje, številni so besni, napovedani so tudi protesti proti spremembi imena.
Praktično do včeraj si je bilo namreč praktično nemogoče zamisliti, da bi Barcelona spremenila ime stadiona oziroma mu pripojila sponzorsko ime, toda podobna zgodba je bila tudi s sponzorskimi napisi na dresih, pa se je tudi ta tradicija pred leti končala.