Pred nogometaši Barcelone je največji izziv v novi sezoni. V nedeljo se bodo v okviru 9. kroga španske La lige mudili v Madridu, kjer bodo odigrali že 250. el clasico z večnim rivalom Madridom. Na njem bodo Katalonci nastopili s posebnim dresom, ki pa s častitljivim jubilejem enega največjih rivalstev v nogometne svetu nima nobene zveze.
Nedeljski el clasico na stadionu Santiago Bernabeu bo, kot je to že v navadi, eden od vrhuncev španskega prvenstva. Tokrat bo to tudi dvoboj za vrh prvenstvene razpredelnice, saj sta obe moštvi v osmih krogih po sedemkrat zmagali in enkrat remizirali. Obe imata tako po 22 točk, spredaj pa so Katalonci, ki imajo boljšo gol razliko od madridskih rivalov (20:1 proti 19:7).
To bo že 250. uradna izvedba znamenitega el clasica, na njem pa bo blaugrana nastopila s posebnimi dresi. A te nimajo nobene povezave s častitljivo številko, pač pa s sponzorskimi obveznostmi. Modro-rdeči dres od letošnjega poletja naprej namreč krasi napis sponzorja Spotify, ponudnika glasbenih storitev.
Že ob podpisu pogodbe sta se Barcelona in Spotify dogovorila, da je namen njunega sodelovanje združevanje nogometa in glasbe. V ta namen bo namesto običajnega znaka Spotifyja na nedeljski tekmi na dresu Kataloncev logotip kanadskega raperja Drakeja.
🦉 @Drake 💙❤
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG
Zakaj? Štirikratni dobitnik glasbene nagrade grammy je postal prvi glasbeni ustvarjalec, ki je na Spotifyju presegel 50 milijard ogledov/poslušanj svojih uspešnic.
Na dresu bo tako njegov zaščitni znak – silhueta sove. To je na svoji spletni strani in družbenih omrežjih že potrdila Barcelona, na instagramu pa se je oglasil tudi eden najbolj poslušanih glasbenikov na svetu v tem trenutku. “To se mi ne zdi resnično, a je,” je na kratko zapisal 35-letnik.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!