Ameriška nogometna liga (MLS) je sporočila, da se je gledanost njenih tekem prek televizijskih kanalov in platform povečala za 29 odstotkov v primerjavi z lanskim letom. Pri tem statističnem podatku so upoštevali le tekme ob koncu tedna, tekme sredi tedna imajo manjšo gledanost, poroča spletna stran sportsbusinessjournal.com.
Letos si je prenose tekem MLS v živo na teden ogledalo povprečno 3,7 milijona ljudi.
Kot poroča hrvaška tiskovna agencija (Hina) imajo stadioni drugo najvišjo obiskanost v tridesetih letih lige MLS, v živo si je tekme ogledalo 11,2 milijona navijačev. Povprečna obiskanost je bila 21.988 navijačev na tekmo, pri čemer je 19 od 30 klubov imelo več kot 20.000 gledalcev na tekmo. Liga MLS ugotavlja, da se je obiskanost stadionov v zadnjih treh letih povečala za 12 odstotkov.
MLS navaja tudi, da liga beleži največjo rast spremljanja na družbenih omrežjih, ko gre za najbolj priljubljene športe (ameriški nogomet, košarka, hokej, baseball). Letos je MLS na družbenih omrežjih spremljalo 109 milijonov ljudi, kar je 17 odstotkov več kot lani.
Že tretjo sezono zapored je dres Lionela Messija (Inter Miami) najbolje prodajan dres. Na drugem mestu po prodaji je dres južnokorejskega napadalca Heung-Min Sona, ki je avgusta podpisal pogodbo z Los Angelesom.
Bonus video:
Premier liga
Španska liga – La Liga
Bundesliga
Liga prvakov
Evropska liga
Evroliga
EuroCup
NBA
Slovenija
Liga ABA
ATP World Tour Finals
Pariz
ATP
WTA
Davisov pokal




Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!