Angleška Premier liga, eno izmed najkvalitetnejših in najpopularnejših športnih tekmovanj na svetu, je prodala pet od sedmih paketov televizijskih pravic, prihodki iz tega naslova pa bodo v prihodnje močno okrnjeni.
Z zadnjo prodajo je bolj ali manj jasno, da je televizijska revolucija v Angliji že dosegla vrh. Vodstvo angleške Premier lige je naznanilo, da je osrednjih pet paketov za novo triletno obdobje prodalo za 500 milijonov manj kot v preteklosti.
Televizijske pravice sta si zagotovila BT Sports (en paket) in Sky Sports (štirje paketi), ki bosta za to odštela 4,46 milijarde funtov. Pravice bodo veljale za tri sezone od leta 2019 naprej.
Ob zadnji prodaji je cena pravic narasla za kar 70 odstotkov, zato današnji padec ni veliko presenečenje. Veliki zmagovalec pogajanj je Sky, ki je za 600 milijonov funtov manj dobil več tekem in tako nadaljuje z dominacijo na Otoku.
Naprodaj sta ostala še dva manjša paketa, za katera se bodo premierno borili Amazon, Facebook, Netflix in Twitter.