Velikost kluba se ponavadi meri po številu lovorik in navijačev, vrednosti igralcev in po tem kako polni so njegovi bančni računi. V zadnjih letih pa se vse bolj zaostruje tudi bitka za prevlado na družabnih omrežjih, kjer med premierligaši dominira Manchester United.
Poročilo o “moči” na družabnih omrežjih je pripravila angleška agencija Newton Insight, ki je v raziskavi obravnavala vseh 20 klubov v Premier ligi in jih na koncu razvrstila z lestvico uspešnosti.
Na vrhu kraljuje Manchester United, ki ima na Facebooku kar 73,7 milijona sledilcev, 16,5 milijona klubu sledi na Twitterju, 20 milijonov navijačev pa svoj klub spremlja tudi na Instagramu.
Na drugem mestu je mestni tekmec rdečih vragov Manchester City, ki ima na Facebooku 29 milijonov, na Twitterju 5,5 milojina in na Instagramu 5,9 milijona sledilcev.
Tretje mesto je zavzel Chelsea, na četrtem je Arsenal, sledita pa še Liverpool in nekoliko presenetljivo novinec v ligi Huddersfield. Tottenham je šele na sedmem mesto, najmanj sledilcev na družabnih omrežjih pa ima Stoke City.
Manchester United ima tudi največ sledilcev na kitajskem družabnem omrežju Weibo, kjer rdeče vrage spremlja kar 9,2 milijona ljudi.
Angleški velikan na družabnih omrežjih kraljuje zaradi skrbno načrtovanega dela ljudi iz pisarn. United na vseh omrežjih redno ponuja nove vsebine, navijače pa “oblega” s slikami, videoposnetki in najrazličnejšimi nagradnimi igrami. Vsaj zaenkrat so med angleškimi klub rdeči vragi na tem področju nedotakljivi.