Več kot polovica nastopajočih v angleški Premier ligi bo imelo v sezoni 2019/2020 kot glavnega sponzorja, katerega ime nosi na prednji strani dresa, podjetje, ki posluje v stavniški industriji.
Premier liga nadaljuje z vrtoglavo poslovno rastjo, klubi bodo v naslednji sezoni od sponzorstva zaslužili več kot 388 milijonov evrov, kar je 10 odstotna rast v primerjavi z zadnjo sezono.
Dominacija podjetji, ki služijo na račun stav, je še bolj izrazita v Championshipu, v katerem je takih ekipa kar od 17 od skupno 24.
Sicer obstajajo številne pobude v nevladnem sektorju pa tudi birtanskem parlamentu, da se prepove oglaševanje podjetji, ki ponujajo stave, na dresih športnih ekip, vendar za zdaj ne deluje, da bi trud pobudnikov obradil sadove.
Spodaj si poglejte sponzorje vseh ekip iz Premier lige.
The 10th annual review of Premier League shirt deals, by @alexmiller73, shows the collective value for 2019-20 has risen to £349.1m. Man Utd well ahead of the pack. See small print for details. pic.twitter.com/6exHYAeMfS
— Nick Harris (@sportingintel) July 17, 2019
Prepričljivo največ služijo pri Manchester Unitedu, ker na prsih njihovih igralcev stoji logo ameriškega giganta avtomobilske industrije – Chevroleta. Rdeči vragi na račun tega letno prejmejo kar 89 milijonov evrov. Najmanj od glavnega sponzorja na račun prejme Brighton, ki mu American Express na leto odšteje okoli 2 milijona evrov.
Vodja angleških laburistov Tom Watson je dejal, da se je pogovarjal s številnimi podjetji v stavniškem sektorju in od njih dobil zagotovila, da se bodo postopno umaknile iz oglaševanja v nogometu, vendar so številni med njimi pozabili na svoje besede, ter da se bo morala vlada Velike Britanije veliko resnejše spopasti z omenjeno problematiko.