Ozadje famoznega gostovanja Olimpije v Luksemburgu

Nogomet 19. Okt 202217:22
Prizor z julijske tekme Olimpija - Differdange. FOTO: Aleš Fevžer.

Rok Bulc, direktor agencije Passport Europe, ki je bila nekaj časa potovalni partner NK Olimpija, se je odzval na besede direktorja Ljubljančanov Igorja Barišića in med drugim pojasnil, kaj se je dogajalo na famoznem evropskem gostovanju Olimpije v Luksemburgu.

Spomnimo, julija se je Olimpija z gostovanja v Luksemburgu, kjer si je napredovanje v nadaljevanje kvalifikacij za Konferenčno ligo, po zamudi letala v Slovenijo vračala več kot dva dni in se v Ljubljano vrnila po 16-urni odisejadi z avtobusom na dan uvodne prvenstvene tekme nove sezone, ko je v Stožicah gostovala Mura.

Pred dvema tednoma je Rok Bulc, direktor agencije Passport Europe, ki je organizirala potovanje Olimpije iz Luksemburga, v pogovoru za SportKlub dejal, da vodstvo kluba finančnih obveznosti v višini 7.590 evrov za avtobusni prevoz v Ljubljano še ni poravnalo in hitro dočakal odgovor s strani Olimpije.

“Agencija Passport Europe je bila odgovorna za vrnitev naše ekipe v domovino, a se je ta spremenila v popoln kaos in sramoto. Letala ni bilo, celotni ekipi se je zaradi tega pot podaljšala za tri dni, kar je botrovalo dodatne stroške nastanitve. Po vsem razpletu in neljubi situaciji, agencija ni bila sposobna drugače rešiti zadeve, kot da so poslali avtobus in so fantje po treh dneh čakanja potovali domov z avtobusom. Na vse to pa je agencija poslala na že plačano potovanje z letalom, ki ga nikoli ni bilo, še dodatnih 6.000 EUR, za katere se klub ne čuti odgovornega, da so stroški v njihovi domeni. Stroški so nastali izključno zaradi napake agencije oziroma višje sile, da letala ni bilo. Račun za novonastale stroške v višini 6.000 EUR ni bil plačan s strani NK Olimpije. Odločitev, kdo bo kril te stroške, je v rokah pristojnih organov. V kolikor bo sodišče odločilo, da je to strošek NK Olimpije, ga bo seveda klub poravnal,” so zapisali v izjavi za javnost pri Olimpiji, pod katero se je podpisal direktor Igor Barišić.

Zdaj se je na njegove besede odzval Bulc, ki nam je sicer potrdil, da je Olimpija stroške v višini 50 tisoč evrov za letalski prevoz v Luksemburg in nazaj v Ljubljano, na katerega pa je Olimpija zamudila, poravnala, a dodal, da bi je krivda za fiasko izključno na strani kluba in ob tem razkril ozadje dogajanja ob vračanju s famoznega gostovanja v Luksemburgu. Njegov odgovor objavljamo v celoti.

Direktor Olimpije Igor Barišić. FOTO: Aleš Fevžer.

Odgovor Roka Bulca:

Agencija Passport Europe je že nekaj let potovalni partner NK Olimpija in vsa potovanja na evropske tekme (Azerbajdžan, Irska, Malta, Azorski otoki…) do nesrečnega Luksemburga so potekala brezhibno ter so bila do potankosti izpeljana profesionalno in gladko.

Zato še toliko bolj bolijo neresenice, ki jih novo Olimpijino vodstvo predstavlja javnosti ter s tem škoduje ugledu našega podjetja, ki smo si ga prigarali ob sodelovanju z NK Olimpija ter drugimi slovenskimi in tujimi športnimi zvezami in klubi.

Odziv NK Olimpija na klubski spletni strani terja kar nekaj pojasnil, ki bodo javnosti osvetlile dejansko sliko celotnega dogajanja ob gostovanju v Luksemburgu ter odnos novega klubskega vodstva do dolgoletnih partnerjev.

Drži, da je bila agencija Passport Europe odgovorna za povratek ekipe NK Olimpija v domovino, drži tudi, da se je povratek spremenil v popoln kaos in sramoto, kot so zapisali na klubski spletni strani. Ne drži pa obtožba, da letala za povratek ni bilo in da je bila za nastalo situacijo kriva naša agencija, temveč si je nepotrebne težave nakopal klub sam.

NK Olimpija je namreč za gostovanje v Luksemburg potrdila in plačala povratni čarterski let Ljubljana – Luksemburg – Ljubljana po točno določeni časovnici, ki je določala povratek iz Luksemburga v četrtek, 14.7.2022, do najkasneje 22.59h. Na pomembnost pravočasnega odhoda smo NK Olimpija opozorili ob vsaki komunikaciji z njimi, saj so na lokalnem letališču v času gostovanja opravljali celovito prenovo letališke steze, zaradi česar je bilo letališče vsako noč zaprto za ves promet med 23.00h in 6.00h zjutraj. Letališče smo vnaprej uradno zaprosili za izredno podaljšanje obratovalnega časa ob morebitni zamudi ekipe s tekme, ki pa ga je letališče ob opravičilu zavrnilo.

O tem smo klub 6. julija 2022 (teden dni prej!) nemudoma obvestili in jih ponovno opozorili, da po 23.00h iz Luksemburga ne bo mogoče vzleteti, zato bo ob tej uri letalo moralo zapustiti omenjeno letališče – s potniki ali brez njih. Klubu smo večkrat predlagali alternativo s povratkom z letališča Liege, ki je odprto 24 ur na dan in od koder bi lahko domov poleteli tudi ob morebitni zamudi. To opcijo z doplačilom 3.000 EUR za prestavitev letala na letališče Liege je NK Olimpija zavrnila ter se zavezala, da bodo po tekmi pravočasno na letališču za odhod pred zaprtjem steze.

V trenutku, ko je bilo jasno, da gre tekma v podaljške, smo nemudoma kontaktirali letalsko družbo in letališče, ki nam je zagotovilo ekspresno prijavo na let celo brez varnostnega pregleda, da bi letalo vendarle do 23.00h lahko poletelo z ekipo nazaj v Ljubljano. V neprestanem kontaktu z vodjo ekipe, ki je z nami vseskozi izvrstno sodeloval, smo se dogovorili, da se po zadnjem sodnikovem pisku celotna odprava nemudoma vkrca na avtobus in se odpelje na letališče. Tekma se je končala ob 21.40h in ob upoštevanju dogovora bi po 40-minutni vožnji od štadiona do letališča ekipa ujela dogovorjeni hitri check-in ter z zmago v žepu poletela proti Ljubljani. Žal je ekipa vseeno izpred štadiona krenila šele ob 22.35h ter na letališče prispela ob 23.15h, ko je bilo le-to že zaprto in ves promet ustavljen.

Ob čakanju do zadnje minute je bilo prizemljeno tudi naše letalo, ki je moralo prisilno prenočiti v Luksemburgu in je posledično poletelo po naslednje potnike šele naslednje jutro, ko so letališče ponovno odprli.

FOTO: Aleš Fevžer.

Nastalo situacijo smo začeli reševati v istem trenutku in po dogovoru z direktorjem Igorjem Barišićem smo kljub popolni razprodanosti čarterskih letal v visoki poletni sezoni naslednji dan NK Olimpija priskrbeli letalo, ki bi ekipo v petek popoldne lahko prepeljalo v Ljubljano.

Takrat je sledil nov preobrat, saj je direktor Barišić zavrnil potrditev ponujenega novega leta v Ljubljano. Ob tem mi je naročil, naj namesto letala šele dva dni po tekmi (sobota, 16.7.2022) uredimo najboljši možni avtobus za povratek ekipe.

Navajanja NK Olimpija v svojem odgovoru na klubski spletni strani, da Passport Europe ni bil sposoben drugače rešiti povratka ter da so bili fantje zaradi nas primorani 3 dni čakati na povratek, so torej čista izmišljotina in blatenje dobrega imena našega podjetja. Odločitev in navodila za še kasnejši povratek v Ljubljano so bila izključno in samo na strani kluba, Passport Europe je samo sledil navodilom ter na koncu povratek z avtobusom tudi brezhibno izpeljal.

Še več, direktor Igor Barišić je ob končni odločitvi, naj zaradi želene prestavitve tekme z Muro v Luksemburg pošljemo avtobus v soboto, 16.7.2022, po telefonu zatrdil, da bo prevoz plačal takoj v ponedeljek zjutraj in da naj se potrudimo, da bo ekipi na voljo čim bolj prostoren avtobus.

Da smo – kot vedno – delo opravili korektno in pošteno ter da krivda ni bila na naši strani, dokazuje tudi dejstvo, da nas je NK Olimpija z g. Barišićem na čelu povabila tudi na nedeljsko tekmo z Muro, ki je NZS navsezadnje ni želel prestaviti. Tam nam je g. Barišić v družbi predsednika g. Deliusa tudi naročil, naj že naslednji dan pripravimo ponudbo za naslednjo evropsko tekmo proti romunskemu predstavniku, s katerim je Olimpija igrala v naslednjem krogu evropskega tekmovanja. Vse to je dokaz, da je bilo gostovanje v Luksemburgu z naše strani oddelano profesionalno in da je bil klub tudi v nadaljnje pripravljen sodelovati z našo agencijo Passport Europe.

Do prekinitve komunikacije s strani NK Olimpija je prišlo šele v trenutku, ko smo – kot dogovorjeno – klubu izstavili račun za dodatno naročeni in izpeljani avtobusni prevoz iz Luksemburga. Klub se kljub poslanemu pisnemu opominu ni več odzival na naše prošnje za plačilo, zato nam ni preostalo drugega kot da smo vložili izvršbo. Na le-to se je NK Olimpija pritožila z nerazumljivo obrazložitvijo, da ne vedo, na katero storitev se naš račun sploh nanaša.

Ob zapisanih neresnicah glede poteka dogodkov in sprenevedanju vodstva kluba, ki je v medijih za nastalo situacijo v Luksemburgu okrivilo našo agencijo ter ob tem še zatrjuje, da ima klub poravnane vse obveznosti do svojih upnikov, smo bili primorani tudi sami izpostaviti svojo negativno izkušnjo s sedanjim vodstvom NK Olimpija.

Naš namen nikoli ni bil pranje umazanega perila v javnosti, žal pa nam ob javni naprtitvi krivde in ob zavračanju plačila za pošteno oddelano organizacijo vrnitve ekipe v Ljubljano ne preostane drugega, kot da resnico predstavimo širni javnosti ter pristojnim organom.

Ob vsem tem si želimo, da se dobre igre Olimpije na zelenicah prenesejo tudi na način delovanja klubske pisarne in da ljubljanski klub v vseh pogledih zopet postane ponos glavnega mesta.

Športni pozdrav,
Rok Bulc (direktor Passport Europe)

Komentari

Vaš komentar