Prihod Joseja Mourinha na klop nogometnega kluba Rome se je izkazal za zadetek v polno, saj zanimanje za ogled tekem italijanskega prvoligaša že dolgo ni bilo tako veliko.
Portugalski trener je v minuli sezoni prerodil ekipo Rimljanov, z zmago v konferenčni ligi pa poskrbel za sploh prvo lovoriko kluba v kar 60 letih. Uspeh nogometašev iz italijanske prestolnice pa se sedaj odraža tudi izven nogometnih zelenic, poroča španska Marca.
Kot piše športni časnik, so pri Romi samo v prvi fazi prodali kar 33.500 sezonskih vstopnic, kar se je zgodilo sploh prvič po letu 2004. Čeprav se je italijanski prvoligaš že pred tem lahko pohvalil z dobrim obiskom – v povprečju si je njegove domače tekme ogledalo okoli 60.000 navijačev – pa se utegne obisk v sezoni 2022/23 še povečati.
Marca ob tem dodaja, da se je kar 93,8 odstotka lanskih imetnikov sezonskih vstopnic odločilo za vnovičen nakup le teh, še 13.000 pa je takšnih, ki so sezonsko vstopnico za prihodnjo sezono kupili prvič.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!