Uefa na pragu prelomnega posla na področju televizijskih pravic

Nogomet 8. Okt 202517:25 3 komentarji
Aleksander Čeferin
Foto: Profimedia

Najboljši evropski klubi si prizadevajo v naslednjem ciklu na račun prodaje televizijskih pravic za tekme lige prvakov, lige Evropa in konferenčne lige zaslužiti vsaj 5 milijard evrov, kar bi lahko pomenilo 10-odstotno povečanje njihove trenutne vrednosti.

Prvi razpisi za medijske pravice za obdobje med letoma 2027 in 2033 bodo objavljeni ta mesec, prelomna poteza pa je, da bi lahko eno tekmo v vsakem tednu globalno prenašal isti ponudnik, ki bi imel pravico prvega izbora, poroča The Guardian. To odpira vrata predvsem ponudnikom pretočnih vsebin, kot sta Disney in Netflix.

Po pisanju časnika klubi v ligi prvakov odnesejo domov približno 75 odstotkov prihodkov od televizijskih pravic, ki v trenutnem ciklu znašajo 3,35 milijarde evrov. Pravice za pet glavnih evropskih trgov – Anglijo, Francijo, Italijo, Nemčijo in Španijo – bodo razpisane hkrati, kar bo pustilo odprto možnost, da jih en izdajatelj televizijskih programov kupi naenkrat, namesto da bi se prodajale po delih.

To bo prvi večji izziv za UC3, skupno podjetje, ki so ga ustvarili Evropska nogometna zveza (Uefa) in evropski nogometni klubi, piše Guardian. Prav danes je sicer predsednik Uefe Aleksander Čeferin nagovoril delegate v Rimu in, ne da bi se izrecno skliceval na razpise za pravice, priznal potrebo po inovacijah pri pogodbah o prenosih.

Foto: Profiemdia

“Skupaj gradimo nekaj edinstvenega z ambicijo, da bi ponudili najbolj privlačen, najbolj inovativen in najbolj dostopen nogomet in da bi razširili naše glavne vire prihodkov. Želimo navdihniti nove navijače, da spremljajo naša tekmovanja in spodbuditi sodelovanje z novim občinstvom, zlasti v nenehno spreminjajočem se medijskem in pretočnem okolju,” je med drugim dejal Slovenec na čelu Uefe.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje