Ne zgolj evropsko, ta konec tedna se pričenja tudi južnoameriško nogometno prvenstvo. Po odpovedi Kolumbije in Argentine ga bo gostila Brazilija, ki še vedno ni ukrotila pandemije novega koronavirusa.
S tekmo med Brazilijo in Venezuelo se v nedeljo pričenja južnoameriško nogometno prvenstvo. Usoda tekmovanja je dolgo visela v zraku, saj bi ga sprva morali gostiti Kolumbija in Argentina, a sta zaradi slabe epidemiološke slike od organizacije odstopili.
Vlogo gostiteljice je prevzela Brazilija, pri čemer pa je naletela na silovit odpor tako udeležencev prvenstva kot javnosti, saj v državi še vedno beležijo visoko število okužb s koronavirusom. Po aktualnih podatkih je pandemija v Braziliji doslej terjala že več kot 480.000 tisoč življenj, na brazilsko vrhovno sodišče pa so bile zato vložene tudi tri pritožbe zoper organizacije šampionata, a bile v četrtek dokončno zavrnjene.
Bolsonaro bi odprl stadione
Zahtevnih razmer v Braziliji se sicer zavedajo pri Južnoameriški nogometni zvezi, ki je zaradi tega sprejela odločitev, da tekmovanje poteka v mehurčku, na tribunah stadionov pa ne bo navijačev.
Kritike na račun organizacije kot tudi ukrepov, ki bodo veljali v času tekmovanja, je ostro obsodil skrajno desni predsednik Brazilije Jair Bolsonaro. Po pisanju španskega športnega dnevnika Marca guvernerjem in županom očita, da z zdravstvenimi ukrepi zavirajo ekonomske aktivnosti, posledično pa uničujejo trg dela.
Prvenstvu nasprotovala celo brazilska reprezentanca
Ko je 31. maja Južnoameriška nogometna zveza Brazilijo imenovala za gostiteljico prvenstva, so nezadovoljstvo nad odločitvijo izrazile tudi reprezentance, vključno z brazilsko. Številne so razmišljale celo o bojkotu, a si na koncu vseeno premislile. “Smo proti organizaciji prvenstva, a nikoli ne bomo rekli ne brazilski reprezentanci,” so v torek sporočili iz tabora petkratnih svetovnih prvakov.
Odločnejši so bili pokrovitelji. Od prvenstva je v torek odstopil Mastercard, pa tudi Ambev – podružnica največje pivovarne na svetu AB InBev. V četrtek so jim nato sledile še znamke, kot so Johnnie Walker, Sminrnoff in Tanqueray, ki ne želijo oglaševati svojih produktov na prvenstvu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!