V nedeljo se je z moškim finalom med posamezniki zaključila letošnja izvedba Odprtega prvenstva ZDA v tenisu, po turnirju pa so organizatorji postregli z zanimivimi številkami.
Gledanost ni navdušila, zato ta segment statistike preskakujemo, je pa zato javnost presenečena predvsem nad podatkom, kako dobro se je letos prodajala pijača, imenovana Honey Deuce.
Koktajl, ki ste ga ljubitelji tenisa verjetno pogosto videli na tribuni arene Arthurja Asha, je z letošnjo prodajo gladko podrl rekord po številu postreženih kozarcev in posledično tudi po skupnem znesku, zasluženem od prodaje tega alkoholnega napitka.
V kompleksu Billy Jean King, kjer se odvija tekmovanje, so v dveh tednih postregli kar 556.782 plastičnih kozarcev Honey Deuca in glede na to, da specialiteta ni bila ravno poceni (dobrih 20 evrov), je na račun kapnilo kar 11,55 milijona evrov. To je več denarja, kot so ga domov odnesli zmagovalci in finalisti turnirja posameznikov in posameznic skupno (9,74 milijona evrov)!
Za konec vam razkrivamo še recept za pripravo, če vas mika, da si pregrešno drago pijačo pripravite doma. Koktajl vsebuje vodko, sveže stisnjeno limonado, malinov liker in zdrobljen led. Pa na zdravje!
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!