Michael Johnson, štirikratni olimpijski prvak, je že pred časom najavil novo atletsko tekmovanje. Zdaj je jasno, da je mislil zelo resno.
Michael Johnson je s pomočjo investitorjev in strateških partnerjev zbral 30 milijonov ameriških dolarjev, s katerimi naj bi zagnal novo atletsko tekmovanje, ki bo vsako leto potekalo med aprilom in septembrom.
Za natančno kakšno tekmovanje bo šlo, še ni znano. Jasno je le to, da bo skušal nekdanji legendarni ameriški tekač na 200 in 400 metrov z njim popularizirati atletiko, ki je v zadnjih letih v središču pozornosti le v času največjih tekmovanj, olimpijskih iger in svetovnih oziroma evropskih prvenstev.
Partnerji, ki obetajo veliko
Da misli še kako resno, dajejo vedeti partnerji, ki so se priključili njegovemu projektu.
Doubleday and Cartwright je kreativna agencija, ki ima ogromno izkušenj z delom v športu, glasbi, umetnosti in kulturi, njegovi klienti so tudi Apple, Nike in Red Bull. To podjetje bo poskrbelo za grafično podobo tekmovanja.
Podjetje Two Circles skrbi za športni marketing in sodeluje z organizacijami, kot so NFL, Premier ligo in tudi formulo 1. Poskrbelo naj bi za vsebine, ki bodo pritegnile čim več navijačev oziroma atletskih navdušencev.
SRK Strategies ima dve desetletji izkušenj z delom v športu, tudi v nekaterih najmočnejših ligah, in bo skrbelo za piar.
Več bo znanega junija, začelo se bo z letom 2025
Podrobnosti tekmovanja, vključno z imenom, naj bi bile razkrite junija letos, prva sezona pa naj bi se začela z letom 2025.
Svetovna atletika čez sezono sicer skrbi za več serij mitingov atletskih tekmovanj, najbolj znana je diamantna liga, ki se je začela prejšnji teden.
Letos je na sporedu 15. v nizu, trajala bo od aprila do septembra, ponuja pa 15 mitingov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!