Sin sedemkratnega svetovnega prvaka Michaela Schumacherja, Mick, bo v prihodnji sezoni poleg nastopanja za ekipo Haas vzporedno opravljal še vlogo rezervnega dirkača za Ferrari. To vlogo si bo delil z Italijanom Antoniom Giovinazzijem, ki je pred slabima dvema tednoma odpeljal zadnjo dirko za Alfo Romeo.
Giovinazzi je svoj sedež pri italijansko-švicarskem moštvu izgubil po koncu letošnje sezone, zaradi večjih denarnih vložkov ga bo prihodnje leto pri Alfi zamenjal Guanyu Zhou, ki bo postal prvi Kitajec v zgodovini formule ena. Italijan se bo preselil v formulo E, v prostih terminih (12 dirk) pa bo opravljal vlogo rezervnega dirkača za Ferrari.
Ko pa bo priljubljeni Gio zaradi dirkanja v električnem razredu zaseden, bo ta položaj (preostalih 11 dirk) pri poskočnem konjičku iz Maranella zasedel Mick Schumacher. Ta bo sicer v prihodnji sezoni drugo leto zapored član kraljice motošporta, saj bo še naprej vozil za ameriški Haas. S tem bo sin legendarnega Michaela Schumacherja storil še korak naprej, da izpolni svoje življenjske sanje in nastopi za moštvo, s katerim je njegov oče osvojil pet zaporednih naslovov svetovnega prvaka (2000-2004).
Nadaljevanje poti je logično
Mick je sicer član Ferrarijeve dirkaške akademije, že vse od odličnih nastopov v formuli 3 in formuli 2 pa se omenja kot bodoči voznik italijanskega moštva. V primeru, da bi Schumacher v letu 2022 zaradi nepredvidenih dogodkov pri Ferrariju za kakšno dirko moral zamenjati enega od dvojice Carlos Sainz – Charles Leclerc, bi priložnost v Haasu namesto njega dobil Brazilec Pietro Fittipaldi.
“On je Ferrarijev dirkač. Na to nikakor ne smemo pozabiti. Bil je del naše akademije in njen namen je ugotoviti, kateri dirkači so prihodnost našega moštva. Če pogledamo zadnje dirke, je bil zelo blizu dirkalnikom pred sabo, čeprav Haas ni zares razvijal avta skozi sezono. To kaže, da je res dobro napredoval skozi svoje prvo leto v konkurenci F1,” se napredka Schumacherja veseli šef rdečih Mattia Binotto.
Vodja Ferrarija je sicer razkril tudi, da imajo v moštvu veliko željo podaljšati pogodbo s Carlosom Sainzem že med zimskim premorom. Španec se je k kultnemu moštvu preselil pred začetkom letošnje sezone, ko je podpisal dveletno pogodbo – do konca leta 2022. S svojimi predstavami letos je navdušil, ravno na zadnji dirki je s tretjim mestom potrdil peto mesto v dirkaškem seštevku, kjer je prehitel tudi moštvenega kolega Charlesa Leclerca. Postal je “best-of-the-rest” med dirkači, torej prvi za premočnima dvojcema iz Red Bulla in Mercedesa.
“S Carlosom se bomo o podaljšanju pogodbe pogovarjali že pozimi. Res je delal zelo dobro, zelo sem zadovoljen, kako se je vklopil v ekipo in kako je deloval na stezi,” je o predstavah Sainza dejal Binotto. Leclerc ima na drugi strani pogodbo s Ferrarijem do konca sezone 2024.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje