Farsa, ki se je pripetila formuli ena, ko je na dirkališču v Spa-Francorchampu zaradi dežja po le nekaj krogih za varnostnim avtomobilom prekinila Veliko nagrado Belgije, se v prihodnosti ne sme ponoviti, je prepričan predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze Jean Todt.
Trenutna generacija dirkalnikov ustvari ogromno silo pritiska proti tlom, prav tako so pnevmatike zelo široke in zaradi velikega izpodriva v zrak vržejo veliko količino vode. Vožnja v dežju je zato izjemno zahtevna in nevarna.
Nekdaj legendarne dirke v deževnih razmerah so zadnja leta le še bleda senca le-teh, saj dirkalniki ob močnejših nalivih bodisi ostanejo na startni vrsti, bodisi krožijo za varnostnim avtomobilom ter tako jezijo milijone ljubiteljev kraljice motošporta.
Predsednike Fie Jean Todt je prepričan, da morajo v prihodnje pri izdelavi dirkalnikov upoštevati tudi težje vremenske pogoje.
“Številni so kritizirali dogodke v Spaju, a to se ne bi zgodilo, če bi se v prvem krogu razbilo deset dirkalnikov in bi kdo staknil še poškodbo. To bi bil masaker. Za regulacije od leta 2025 naprej moramo razmisliti, kako bi dirkalniki lahko vozili tudi v dežju,” je za Motorsport dejal Francoz.
Večja sprememba regulacij v veljavo sicer vstopa s sezono 2022, naslednja tri leta kasneje, ko je načrtovana prevetritev pogonskih sklopov.
Drugačnega mnenja je nekdanji dirkač Gerhard Berger: “Ne sočustvujem z njimi. Naj se potem v naprej odločijo, če se v dežju sploh dirka. Motošport je nevaren, res je, a če je spolzek teren z veliko vode, moraš zmanjšati hitrost. To je del igre.”
Naslednja, že 15. dirka sezone formule ena je na sporedu že ta konec tedna. Karavana se bo preselila v ruski Soči, vso dogajanje si boste lahko ogledali na programih Sportkluba.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!