Nemci bi lahko premešali karte v boju za naslov

Avtomoto 26. Sep 202410:48 0 komentarjev
Foto: Profimedia

Medtem ko je šla formula ena na drugi štiritedenski premor med letošnjo sezono, iz Mercedesa obljubljajo močno posodobljen dirkalnik za zadnjih šest dirk.

Če se je morda še pred poletnim premorom zdelo, da je Max Versappen svoj četrti zaporedni naslov praktično že pospravil v žep, je Red Bull povsem izgubil velik primat v razvoju in trenutno niti ne velja več za najboljši dirkalnik v karavani. Ta sloves trenutno pripada McLarnu, povsem konkurenčni rdečim bikom pa so tudi pri Mercedesu in Ferrariju.

Nizozemec ima za zadnjih šest dirkaških koncev tedna, ko bo na sporedu poleg šestih dirk še šest sprinterskih preizkušenj, še 52 točk zaloge pred prvim zasledovalcem Landom Norrisom. Če bi Britanec do konca dobil vseh šest dirk, Max pa bi se vsakič uvrstil na drugo mesto, bi nadoknadil 42 točk. Nato so seveda tukaj še sprinterske dirke in tudi točke za najhitrejše kroge.

Ker je do VN ZDA v Austinu še dobre tri tedne, se lahko v zaključku sezone karte znova premešajo. Med štiritedenskim premorom namreč inženirji še zdaleč ne bodo na dopustu, temveč v tovarnah zdaj poteka nadaljnji razvoj. Ob trenutni izenačenosti štirih najboljših moštev je tako težko predvideti razmerja moči.

“Poskušali bomo ugotoviti, kako preprečiti težave, ki so nam nagajale zadnji vikend, ugotoviti moramo, kako pnevmatike bolje izkoristiti na stezah v vročih pogojih. Veliko dela bomo opravili tudi na zadnji posodobitvi letos. Prihaja veliko novih delov, upamo, da bomo zato tam uspešni,” je za Sky Sports dejal tehnični direktor srebrnih puščic James Allison.

Prav zaradi slabšega dela pnevmatik Mercedes v Singapurju ni uspel ogroziti Verstappna, ki je zlahka osvojil drugo mesto. Hkrati se je mimo Georga Russlla in Lewisa Hamiltona prebil Oscar Piastri v hitrem McLarnu. Mimo Hamiltona je švignil tudi Charles Leclerc, čeprav je startal precej nižje in veliko časa izgubil v “vlakcu” Nica Hülkenberga.

Boj za naslov tako še zdaleč ni končan. Ključno bo seveda tudi delo v Red Bullu, kjer bodo morali paziti, da ohranijo stik z Norrisom, hkrati pa preprečiti, da bi se med Britanca in Nizozemca vrinilo še več bolidov in tako še povečalo točkovni razkorak na zadnjih dirkah sezone. Pritisk je seveda tudi na McLarnu, ki se je nepričakovano znašel v veliki priložnosti.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!