
Prvi dan predsezonskih testiranj na dirkališču v Bahrajnu je prinesel veliko akcije, pri čemer je Lando Norris postavil najhitrejši čas. Za voznikom McLarna se je uvrstil George Russell (Mercedes), tretji je bil Max Versappen (Red Bull).
Dopoldanski del testiranj je pripadel Mercedesovemu Kimi Antonelliju, ki je sicer odpeljal 78 krogov. V popoldanski izmeni so na stezo zapeljali preostali dirkači, pri čemer je kot prvi novinec Isack Hadjar za Racing Bulls. Francoz je hitro občutil meje steze in postal prvi dirkač dneva, ki je izgubil nadzor nad svojim bolidom, a se je na srečo izognil nesreči.
V nadaljevanju popoldanske seanse so časi začeli padati. Najprej je George Russell s svojim Mercedesom prehitel moštvenega kolega Antonellija. Nato pa je Charles Leclerc s Ferrarijem odpeljal še hitreje. Kmalu zatem je testiranje prekinila rdeča zastava, ker je na dirkališču prišlo do izpada elektrike. Brez svetlobe so ostali tudi v vseh garažah.
Ko se je testiranje nadaljevalo, so organizatorji podaljšali popoldansko sejo za dodatno uro, da bi nadoknadili izgubljeni čas. Vozniki so izkoristili priložnost in nadaljevali s testiranjem v razmerah, ki bodo podobne tistim, s katerimi se bodo soočili na VN Bahrajna v aprilu.
Lando Norris je izkoristil optimalne pogoje pod reflektorji in postavil najhitrejši čas dneva (1:30,430), za njim se je z 0,157 sekunde zaostanka uvrstil Russell. Sledila sta Max Verstappen in Charles Leclerc, Carlos Sainz pa je z Williamsom zaključil na petem mestu.
Moštva in vozniki se bodo vrnili na stezo že v četrtek, ko se bo drugi dan testiranj začel ob 10.00 po lokalnem času, oz. ob 8. uri po slovenskem. Testiranje sicer traja do vključno petka.
Prva dirka nove sezone bo na sporedu 16. marca. Po nekaj letih začetkov v arabskem svetu, se F1 znova vrača v tradicionalno startno bazo – avstralski Melbourne.
Obvezna najmanj dva postanka na VN Monaka
Vodstvo formule ena je potrdilo predlog za dva obvezna postanka v boksih med dirko za veliko nagrado Monaca. S tem želijo oživiti spektakel na tej prestižni ulični dirki v koledarju svetovnega prvenstva elitnega dirkaškega tekmovanja, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Ta dirka v Sredozemlju je znana po svojih ovinkastih ulicah, večinoma pa je nespremenjena vse od prve dirke leta 1929. Lani je prva deseterica dirkačev končala na istih mestih, na katerih je dirko tudi začela. Velikost in masa sodobnih dirkalnikov namreč praktično onemogočata prehitevanja na tej 3,4 kilometra dolgi stezi.
Nizozemec Max Verstappen je lani končal na šestem mestu, za Ferrarijevim Monačanom Charlesom Leclercom, med dirko pa se je pritoževal svoji Red Bullovi ekipi, češ da je to res dolgočasno dirkanje. “Moral bi si prinesti vzglavnik,” je dodal.
Odločitev vodstva tekmovanja po dveh obveznih postankih, ki bo veljala tako za dirke v suhem kot mokrem vremenu, so sprejeli z namenom “izboljšati dirkalni spektakel”, so pojasnili pri vodstvu tekmovanja na predsezonskih testiranjih v Bahrajnu.
Dirkači bodo tako morali uporabiti vsaj tri komplete gum, od tega v suhem vremenu najmanj dva različna.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!