United Media: Cene smo znižali za 40 odstotkov

Drugi športi 24. Avg 202211:19 6 komentarjev
Foto: Aleš Fevžer

Informacija, da bo Vlada Republike Slovenije v kratkem sprejela odločitev in razširila seznam športnih tekmovanj, ki morajo biti dostopna 75 % prebivalcev Slovenije je znak, da želijo pristojni organi urediti področje medijske zakonodaje, ki ostaja neurejeno že šest let. Takšno pobudo v družbi United Media pozdravljajo in napovedujejo, da bodo morebitne zakonodajne spremembe kot vselej spoštovali.

Predvidevajo, da je želja po spreminjanju medijske zakonodaje med drugim posledica razprav ob prenosih kvalifikacijskih tekem za svetovno košarkarsko prvenstvo, ki jih je že pred več leti odkupila družba United Media. Hkrati pa opozarjajo, da imajo nekatere pravice plačane že za več let vnaprej in z njimi razpolagajo skladno z obstoječim zakonom. Morebitne spremembe zakonodaje in nove določbe pri tem ne morejo imeti retroaktivnega učinka – za nazaj bi ostali medijski ponudniki lahko kvečjemu odkupili pravice po cenah, ki so jih za nakup plačali v United Medii, z dodatkom zamudnih obresti.

V družbi United Media napovedujejo, da bodo v novih pogodbah za odkup pravic, sklenjenih po napovedanih spremembah zakonodaje, vladna določila vsekakor spoštovali. Javnosti pa želijo sporočiti, da so naredili vse, kar je v njihovi moči, da bi bili programi Sportkluba pod enakimi pogoji na voljo vsem kabelskim operaterjem v Sloveniji, vendar so vsi operaterji, razen Telemacha, sklenitev pogodbe zavrnili.

Aleksandra Subotić, generalna direktorica United Media, ob tem poudarja, da so se ves čas trudili, da bi bila ponudba korektna in bi lahko vsi državljani Slovenije, ne glede na to, katerega operaterja imajo, spremljali atraktivne športne vsebine, ki jih ponuja Sportklub:

“Operaterji Telekom Slovenija, A1 in T2 so izključili programe Sportkluba iz svojih programskih ponudb, kljub temu da smo ves čas želeli nadaljevati sodelovanje z njimi. Naše ponudbe niso sprejeli niti tedaj, ko smo jo znižali za dodatnih skoraj 40 %. Kot razlog navajajo, da imajo v svojih shemah dovolj športnih vsebin drugih ponudnikov. To nas preseneča, saj je med slovenskimi gledalci veliko zanimanja za spremljanje tekem slovenskega športa, česar se, z ozirom na njena nedavno napovedana dejanja, zaveda tudi vlada.”

Kljub očitno usklajenemu nastopu omenjenih slovenskih operaterjev proti družbi United Media, je ponudba za vključitev programov Sportklub v njihove sheme še vedno na mizi. Zavedajo se namreč, da med državljani Slovenije vlada veliko zanimanje za nastope domačih športnikov, interese gledalcev pa vedno postavljajo na prvo mesto.

Vsem slovenskim operaterjem je tako ponujena možnost, da se paket 11 HD programov Sportkluba uvrsti v njihove programske sheme po ceni od 1,5 evra na mesec, namesto dosedanje cene 2,44 evra. Promocijska ponudba velja do 30. septembra.

Glede na to, da imajo trije slovenski operaterji – Telekom Slovenije, A1 in T-2 – na mizi predhodno opisano posebno promocijsko ponudbo za uvrstitev programov Sportklub v njihove televizijske sheme, se bo po mnenju Aleksandre Subotić do konca septembra jasno izkazalo, komu je dejansko v interesu športne vsebine pripeljati do čim širšega kroga slovenskih gledalcev in komu pač ne.

V družbi United Media si vseskozi prizadevajo, da bi bile športne vsebine, ki jih ponujajo programi Sportklub, dostopne čim večjemu številu gledalcev. Zato so njihovi programi vključeni v televizijske ponudbe večine lokalnih kabelskih operaterjev po Sloveniji, satelitske televizije in nacionalnega kabelskega operaterja Telemach. Prav tako so sestavni del televizijske ponudbe na spletni platformi EON TV. Preko vseh teh platform so programi Sportklub na voljo 99 % vseh prebivalcev Slovenije.

*Sportklub in N1 sta del United Medie, ki je del United Group, v kateri je tudi Telemach.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje