Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je med končnico lige NBA poskrbel še za poslovni presežek. Postal je sedmi košarkar, ki je podpisal pogodbo s podjetjem Gatorade.
“Dobrodošel v G družino, Luka,” so zapisali pri Gatoradu, ko so delili novico, da se jim je pridružil alfa in omega Dallas Mavericks. Gre še za enega v vrsti številnih pokroviteljev Luke Dončića, med katerimi še naprej izstopa pogodba z Jordanom za opremljevalca košarkarskih čevljev.
Slovenec je sedmi košarkar iz lige NBA, ki se je pridružil Gatoradu, kjer so že Michael Jordan, Jayson Tatum, Karl-Anthony Towns, Zion Williamson, Damian Lillard in Jaden Ivey. Gatorade zastopajo tudi številni drugi športniki in športnice, vključno s Sereno Williams in generacijskim talentom in letošnjim prvim izborom lige WNBA Caitlin Clark.
“To je zame razburljiv trenutek. Hvaležen sem za priložnost za sodelovanje z blagovno znamko, ki je podprla že toliko odličnih športnikov. Košarka mi je dala ogromno, skupaj s podjetjem Gatorade pa bom lahko še več otrokom pomagal izkusiti prednosti športa,” je ob podpisu dejal Dončić.
Dolžina in višina pogodbe nista znani, medtem ko je vodja marketinga pri Gatoradu Jeff Kearney po sklenitvi sodelovanja dejal: “Navdušeni smo, da smo na seznam dodali še enega elitnega talenta, kot je Luka, in se veselimo, da mu bomo lahko pomagali že med letošnjo končnico in tudi skozi še več izjemnih sezon. Luka pooseblja, kaj pomeni biti športnik podjetja Gatorade, s tem ko na igrišču in ob njem vodi druge ter navdihuje naslednjo generacijo.”
To je še en dokaz več, kako globalna znamka je postal Luka Dončić, ki je v noči na torek z Dallasom slavil v Los Angelesu in serijo proti Clippersom izenačil na 1:1.
Gatorade je največja blagovna znamka športnih pijač na svetu. Podjetje ima v ZDA približno 65-odstotni tržni delež, s čimer je daleč pred vso konkurenco čez lužo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!