Medtem ko se Nika Križnar s slovensko žensko skakalno reprezentanco mudi na Japonskem, kjer je danes ob zmagi rojakinje Nike Prevc zasedla četrto mesto (pol točke do stopničk), so iz Zlatarne Celje sporočili, da je 23-letnica iz Mlake pri Kranju postala novi obraz blagovne znamke Lencia.
“V Zlatarni Celje vsako leto izberemo znano športnico, ki bo predstavljala srebrne kolekcije Lencia. Izberemo žensko, ki je ne odlikuje le zunanja lepota, temveč v sebi nosi edinstven žar, ki nas navdušuje,” so v obrazložitvi, da je obraz blagovne znamke Lencia za leto 2024 postala smučarska skakalka Nika Križnar, pri Zlatarni Celje zapisali v sporočilu za javnost.
Kot so dodali, dobitnica srebrne in bronaste kolajne s svetovnega prvenstva, velikega kristalnega globusa in zlate mešane ekipne kolajne z olimpijskih iger nastopa v športu, kje so potrebni tako pogum, samozavest in lahkotnost. “Nika nas navdušuje, ker že pri tako mladih letih strastno sledi svojim ciljem. Njeni vztrajnost in brezmejna strast do dosežkov sta vrlini, ki smo ju prepoznali kot odlični sopotnici blagovne znamke Lencia.”
23-letnica, ki sicer prihaja iz Delnic v Poljanski dolini, lasten dom pa si je ustvarila na Mlaki pri Kranju, se te dni na Japonskem. Na današnji posamični tekmi v Zau je zasedla četrto mesto, do tretjega ji je zmanjkalo le pol točke. Jutri bo na superekipni tekmi dvojic tekmovala z današnjo zmagovalko Niko Prevc, v nedeljo bo na otoku Honšu še ena posamična tekma. Slovenske orlice pa boste lahko na domačih tleh pozdravili prihodnji konec tedna, ko bo 27. in 28. januarja dve tekmi svetovnega pokala gostilo Ljubno ob Savinji.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!