Pred ekipo Jumbo-Visma je še pestra jesen. Potem, ko je bilo jasno, da Primož Roglič zapušča rumeno-črne, se bodo morali ti še okrepiti. Zakaj?
Nizozemsko moštvo Jumbo-Visma, za katero je kar osem sezon kolesaril Primož Roglič, v svoji zasedbi za prihajajočo sezono nima dovolj kolesarjev. Zdelo se je, da to ne bo težava po glasnih govoricah o združitvi z ekipo Soudal Quick-Step, ta načrt pa je padel v vodo. Rumeno-črni bodo morali nekako zakrpati praznino. Pod pogodbo za naslednje leto imajo namreč 25 kolesarjev, med njimi Jana Tratnika, po pravilih Mednarodne kolesarske zveze UCI pa jih potrebujejo vsaj 27.
“Kakšen dodaten kolesar bo mogoče nujen, predvsem pa zaželen,” za nizozemski WielerFlits ob tem pravi športni direktor Merijn Zeeman.
Po izvrstni sezoni, ko je Jumbo-Visma nabrala kar 65 zmag, so zadnji tedni za nizozemsko moštvo precej turbulentni. Izgubili so Primoža Rogliča, ki bo v prihodnosti kolesaril za nemško Boro-Hansgrohe, ob tem jo je za Rogličem popihal tudi trener Marc Lamberts, v vodo je padla združitev s Soudal Quick-Stepom, zaradi težav s srcem se je moral predčasno upokojiti 28-letni Belgijec Nathan van Hooydonck, zaradi dopinga je suspendiran Michel Hessman, prav tako pa ne najdejo sponzorja, ki bi jih finančno podpiral po sezoni 2024.
“Nathan je bil izjemno pomemben člen ekipe. Tako pozno ga ne moremo dostojno nadomestiti. Vseeno imamo nekaj odličnih kolesarjev, kot sta Jan Tratnik in Matteo Jorgenson, ki lahko vsaj delno zapolnita verzel,” je dodal. Američan se v sezoni 2024 ekipi pridružuje iz Movistarja.
Jumbo se bo mogoče moral znajti z mladimi kolesarji, ki bi člansko vrsto okrepili pred načrtovanim. Med takšnimi so 20-letni Tijmen Graat, 19-letni Menno Huising in 18-letni Jorgen Nordhagen. Vsi so že podpisali profesionalne pogodbe, ki začnejo veljati s 1. januarjem 2025.
Ekipa bo po koncu letošnje sezone izgubila še Rohana Dennisa, Tobiasa Fossa in Josa Van Emdena. Dennis in Van Emden sta se upokojila od profesionalnega kolesarstva, Foss, nekdanji svetovni prvak v kronometru, pa se seli drugam, ni še znano kam.
Kaj bo s sponzorjem?
Vse te težave so vsaj deloma povezane z negotovo finančno situacijo pri nizozemskem moštvu. Podjetje Jumbo se je namreč odločilo za umik iz kolesarskega sveta. Veliko se je govorilo o tem, da bi lahko nov imenski sponzor postal ameriško podjetje Amazon, ki pa je že odstopil od projekta. Finančno luknjo bo zdaj najverjetneje krpal PON, ki Jumbo-Vismi dobavlja kolesa znamke Cervelo.
Povsem mogoče je torej, da bomo kmalu na cestah spremljali ekipo PON-Visma oz. Visma-PON.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje