Schwantz: MotoGP je na višjem nivoju kot v mojih časih

MotoGP 31. Jul 201717:32 > 17:36
Mirco Lazzari gp/Getty Images

Legendarni ameriški motociklist Kevin Schwantz je navdušen nad trenutnim stanjem v svetovnem prvenstvu kraljevega razreda MotoGP. Predvsem ga veseli dejstvo, da se lahko skoraj vsak voznik bori za vrh.

Kevin Schwantz je v kraljevem razredu vozil med letoma 1988 in 1995, še danes pa marsikateri motociklistični navdušenec to obdobje označuje kot najboljše. Američan je v svoji karieri vozil za Suzuki, največji uspeh pa dočakal leta 1993, ko se je razveselil naslova svetovnega prvaka.

V njegovi eri sta bili glavni moštvi Yamahe in Honde, Schwantz pa je trenutno navdušen ravno nad tem, da so vse ekipe tako izenačene. Po njegovem mnenju je to zelo dobro tudi za pridobivanje novih navijačev.

Trenugno so ob vseh tovarniških ekipah Yamahe, Honde in Ducatija, zelo konkurenčne tudi njihove satelitske ekipe. Prvič v zgodovini se namreč njihovi dirkači redno uvrščajo tako visoko, prav zato pa je prvenstvo še bolj napeto.

Schwantz trdi, da nepredvidljivost letošnje sezone omogočajo dobri motocikli, ki skoraj vsakemu omogočajo borbo za vrh. To je tudi glavni razlog, da je letošnji MotoGP tako zabaven.

Mirco Lazzari gp/Getty Images

Mislim, da je današnji MotoGP bolj zanimiv za navijače. Skoraj vsak motor se lahko bori za mesta pri vrhu, to trenutno ne zmore le KTM. Ne vem tudi, če je v tej sezoni tako napredovala Aprilia, ali pa je za njihove rezultate krive odlična forma Aleixa Espargaroja. Odlični so tudi vsi Ducatiji. Prav vsak je v nekem trenutku letošnje sezone bil na vrhu, kar je dobro, saj je zato dirkanje še bolj zanimivo,” je povedal Schwantz.

Mnenje Američana še dodatno podkrepi tudi napet boj za prvo mesto v skupnem seštevku, saj prve štiri zaenkrat loči vsega deset točk. Do konca je še osem dirk, zato se lahko nadejamo sijajne končnice prvenstva.

Prvenstvo je zelo razburljivo, še posebej boj za vrh. Vsak je v tej sezoni napravil tudi kakšno napako, zato se res zelo veselim drugega dela letošnjega prvenstva. Fantje na vrhu napake delajo tudi zato, ker včasih tudi 15. za prvimi tremi zaostaja za vsega dve sekundi. To od voznikov zahteva še dodatno koncentracijo, saj majhna napaka pomeni velik padec po lestvici,” je zaključil Schwantz.

Svetovna karavana se zdaj že pospešeno pripravlja na drugi del sezone, ki se začenja ta vikend, ko je na sporedu VN Češke.