Alfa in omega moštva Mercedes v formuli ena Toto Wolff je proti šefu Haasa Güntherju Steinerju izstrelil nekaj ostrih puščic in zatrdil, da bi Micka Schumacherja obravnaval povsem drugače, če bi bil ob mlademu Nemcu tudi njegov oče Michael.
Po tretji dirki sezone se je Toto Wolff v pogovoru za nemški Blick znova dotaknil zgodbe Micka Schumacherja iz dvoletne epizode pri Haasu, ki se je decembra končala klavrno. Sin legendarnega Michaela Schumacherja je pri ameriški ekipi brez sedeža ostal zaradi slabih predstav, vsaj tako se je glasila razlaga šefa ekipe Güntherja Steinerja, ki tekom lanske sezone ni skoparil s kritikami in pritiski na račun Nemca.
Mick je bil član Haasa v sezonah 2021 in 2022. Leta 2021 je bil ameriški dirkalnik daleč najslabši v karavani in ni omogočal boja za točke. Leto pozneje se je to spremenilo, a je Schumacher sezono, polno vzponov in padcev, sklenil šele na 16. mestu. Osvojil je 12 točk in se uvrstil tri mesta in 13 točk za svojega moštvenega kolega Kevina Magnussena. Sedeža ga je najverjetneje stala predvsem zelo slaba prva tretjina sezone in obilica smole v zaključku, ko mu s pogosto ponesrečeno taktiko usluge ni delalo niti njegovo moštvo.
Wolff brez simpatij do Steinerja
Wolff je prepričan, da bi se Mickova zgodba odvila povsem drugače, če bi bil v paddocku ob njemu oče Michael. Sedemkratnega svetovnega prvaka vse od leta 2013, ko se je v Meribelu hudo ponesrečil med smučanjem, ni bilo več na spregled in ostaja v domači oskrbi na domu v Švici. Njegovo zdravstveno stanje je vse do danes ostalo zavito v tančico skrivnosti.
“Skrbim za njihovega mladeniča. Lahko rečem, da njegova starša pri vzgoji nista naredila prav nič narobe. Upam si trditi, da si Steiner ne bi upal takole ravnati z njim, če bi bil ti dve leti, ko je bil v Haasu, ob njemu tudi Michael,” je bil brez dlake na jeziku šef Mercedesa. Na tej točki se velja vprašati, če bi Mick sploh pristal v dirkalniku z začelja, v kolikor bi mu hrbet še vedno ščitil Michael. Povsem mogoče je, da bi kariero v F1 začel v moštvu iz sredine karavane.
Mick sicer še ni imel priložnosti sesti za volan novega moštva, kjer od letos opravlja naloge rezervnega dirkača. To bi se lahko v prihodnosti spremenilo. “Če bo kdo od naših dveh voznikov zbolel za covidom ali se poškodoval, se bo v dirkalnik usedel Mick. Tukaj ni debate,” je zatrdil Wolff in dodal, da zanj iščejo tudi trajnejšo rešitev: “Takoj, ko bo to mogoče, mu bomo uredili starejši dirkalnik.”
Mercedes je sicer sezono začel klavrno, a v Avstraliji nakazal izboljšavo forme. Lewis Hamilton in George Russell sta se na kvalifikacijah uvrstila na 2. in 3. mesto. Slednji je sicer zaradi okvare na dirki odstopil, starejši od obeh Britancev pa stopil na drugo stopničko odra za zmagovalce. Mercedes ima trenutno 56 točk, kar med konstruktorji zadošča za 3. mesto. Devet več jih je zbral Aston Martin, Red Bull je s 123 v drugi galaksiji.
Pred dvema letoma je zamenjavo v karavani zaradi bolezni potreboval Lewis. Takrat se je Wolff odločil za Georga Russlla, ki je bil sicer dirkač Williamsa, a hkrati tudi član dirkaške akademije nemškega moštva. Priložnost je zagrabil z obema rokama in dobro leto pozneje prevzel mesto Valtteriju Bottasu.
V lanski sezoni je bil rezervi voznik Mercedesa Nick de Vries, ki je letos dočakal priložnost v AlphaTauriju. Morda se bodo tudi Micku v naslednjih sezonah odprla nova vrata v bolid formule ena. V to je prepričan tudi Wolff.
Formula ena je po Veliki nagradi Avstralije sicer odšla na nenačrtovani premor. Ker je VN Kitajske odpadla in je FIA ni nadomestila z drugim prizoriščem, bo naslednja dirka šele 30. aprila v Azerbajdžanu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!