Moštvo formule ena Red Bull Racing je minuli konec tedna doživelo zdrs v povprečje, kjer ga nismo videli že vrsto let. Čemu pripisati takšno nemoč v Singapurju in ali gre zgolj za slab dan Avstrijcev? Christian Horner miri strasti.
Odgovor na drugo vprašanje bomo dobili kmalu. Že ta konec tedna je namreč na sporedu nova dirka formule ena. Karavana se bo ustavila v japonski Suzuki, precej bolj tradicionalnem dirkališču od specifične ulične preizkušnje v Singapurju.
Bo Red Bull znova dominanten in v igri za zmago? Teh je do zadnje nedelje nanizal kar 15 v nizu, ko je bil sploh prvič letos poražen. Do Singapurja je Max Verstappen, ki mu tretji zaporedni naslov lahko vzame le še čudež, prekinil niz desetih zaporednih zmag.
Šef moštva Christian Horner je prepričan, da jim za Suzuko ni potrebno prav nič spreminjati bolida. “Gre le za inženirske zadeve. Vem, da si vsi želite krivca najti v TD-ju, a to ni mogoče, saj na dirkalniku nismo spremenili niti ne komponente,” je odvrnil Horner, medtem ko številni ljubitelji F1 upajo, da njegove besede vendarle ne držijo. V nedeljo som videli, kako atraktivna je lahko formula ena, če se za zmago ne bori zgolj eno moštvo. Naposled je po razburljivem dogajanju zmago vpisal Carlos Sainz.
Le ponesrečene nastavitve?
Horner se je pri “TD” skliceval na posodobljeno pravilo glede fleksibilnosti dna bolida. Mnogi so prepričani, da je bila ena od skrivnosti za uspeh Red Bulla prav v tem delu dirkalnika. S posodobljenim pravilom imenovanim “TD39”, ki so ga sicer prvič uveljavili že pred VN Kanade 2022, naj bi vodstvo formule ena odpravilo možnost trikov glede nedovoljene fleksibilnosti dna.
49-letni Britanec trdi, da je bila slaba predstava v kvalifikacijah posledica ponesrečenih nastavitev. Verstappen je zasedel 11. in Sergio Perez 13. mesto. Prav tako so Avstrijci na morebitne težave v Singapurju opozarjali že dlje časa. “Vedeli smo, da lahko tukaj pričakujemo večjo konkurenco, nas je pa presenetilo, da smo bili v takšnem zaostanku. Preprosto dirkalnika nismo pripravili do optimalnega delovanja,” strasti miri prvi mož vodilne ekipe sezone.
Velja dodati, da sta oba Red Bulla na dirki prikazala boljši ritem in se prebila do 5. oziroma 8. mesta. Morda bi se lahko vmešala tudi v boj za najvišja mesta, a sta imela nekaj nesreče tudi s postanki, ki sta jih opravila tik pred pojavom virtualnega varnostnega avtomobila.
Če bo Red Bull v Suzuki znova daleč pred vsemi, bomo lahko težave res pripisali specifičnosti ulične steze in ponesrečenim nastavitvam. Če bo konkurenca bližje, se bo zagotovo znova veliko govorilo o zaostrenih pravilih in odpravljeni ali zmanjšani prednosti Red Bulla.
VN Japonske bo na sporedu v nedeljo, ob 7.00 po slovenskem času. Tudi v prenosu ekskluzivno na Sportklubu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!