Nemška kolesarska ekipa BORA Hansgrohe je pred velikim debijem Primoža Rogliča v njenem dresu z javnostjo delila nekaj številk, za katere je poskrbel izkušeni Kisovčan še preden je zavrtel pedala.
Bora je na družbenih omrežjih podrla praktično vse rekorde. Zapisali so, da so zabeležili najboljši interaktivni dosežek s sledilci od kar obstaja ekipa.
Število sledilcev na Instagramu se je povečalo za 2,5 odstotka. Njihovi videoposnetki, ki so jih delili z javnostjo, so od njegovega prihoda v ekipo skupaj nabrali 3,2 milijona ogledov.
Njihova uradna spletna stran je imela septembra, tik pred uradnim podpisom pogodbe z Rogličem, dvakrat več ogledov kot sicer.
Ekipni “reeli” na Instagramu pa so skupaj zbrali 1453 delitev.
“Veseli smo, da te imamo v ekipi Primož Roglič. Prsti so že prekrižani, da bo šlo na tvojem debiju na dirki Pariz-Nica vse po načrtu,” so zapisali pri Bori.
Danes začetek nove ere
Primož Roglič se bo danes prvič tekmovalno predstavil v dresu nove ekipe Bora-hansgrohe.
Štiriintridesetletni slovenski kolesarski šampion bo ves teden dejaven na dirki Pariz-Nica, kjer se je skupne zmage še veselil leta 2022.
Roglič je nazadnje dirkal lani oktobra na dirki po Lombardiji, na kateri je zasedel tretje mesto. To je bil njegov zadnji nastop v dresu takrat še Jumbo-Visme, s katero je slavil 74 od skupno 80 zmag med poklicnimi kolesarji.
Od Slovencev mu bo v Franciji družbo delal tudi Luka Mezgec (Jayco-AlUle), medtem ko lanske zmage ne bo branil slovenski as Tadej Pogačar, saj je v soboto dirkal na preizkušnji Strade Bianche in na neverjeten način pometel s konkurenco. 81 kilometrov pred ciljem je napadel in se vesoljsko odpeljal do velike zmage.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje