Nogometni zvezdnik Cristiano Ronaldo je nedavno postal eden od glavnih oglaševalcev alkalne mineralne vode Ursu9, ki naj bi imela zdravilne učinke. A kot poroča španski dnevnik El Pais, gre pri vsem skupaj za veliko prevaro.
Ronaldo v oglasni kampanji vodo predstavlja kot izdelek z zdravilnimi učinki, pri čemer trdi, da želi potrošnikom pomagati do boljšega počutja.
Izdelek, ki ga oglašuje nogometni zvezdnik, so sedaj pod drobnogled vzeli novinarji španskega časnika El Pais in tudi z znanstvenimi analizami natančno preučili trditve. “Ta voda je vprašljiva in slabe kakovosti,” piše El Pais, ki se mu je s podobnim obtožbami hitro pridružil tudi športni časopis As.
“Zdravilne koristi, ki jih navaja Ursu9, blagovna znamka vode, ki jo sponzorira nogometaš, so več kot dvomljive. Ni antioksidant in njena alkalnost je neuporabna. Poleg tega so v promocijskem videu uporabljene lažne fotografije, voda pa stane dvakrat več kot podobne vode,” dodajajo pri El Paisu, kjer so podvomili tudi v navedbe, da naj bi vodo črpali v španskem kraju Avili.
Časnik namreč trdi, da voda ne izhaja iz Avile, ki menda nikoli ni izdala dovoljenja za črpanje, temveč iz kraja Serra de Acor, ki je od Avile oddaljena približno štiri ure vožnje, kar je po trditvah novinarjev El Paisa še dokaz več, da gre za očitno oglaševalsko prevaro.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!